Avatar uživatele
dust8

Bylo by vhodné a rozumné zavolat na zásilkovnu, že o uložený balík z finančních důvodů už není zájem, nebo nereagovat?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Kepler, Jarda_H před 1446 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
elkon

Bylo by rozumné (a hlavně slušné), když si něco objednám, tak to vyzvednout. Ne se chovat jako blb.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Zásilkovně to asi bude jedno.. Na zásilkovně se balíček uchovává tuším 14 dnů, pak se zřejmě vrací odesílateli. Tomu tímto vzniká e-shopu finanční ztráta, kterou po tobě zřejmě bude vymáhat. Je nutno pročíst si obchodní podmínky daného e-shopu. Nicméně je ještě možnost odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní a zboží navrátit. Tedy NEVOLAT zásilkovně, ani e-shopu, ale prostřednictvím E-MAILU kontaktovat zásilkový obchod.

Upravil/a: Kepler

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
nyjono

Vhodné a rozumné je objednaný balíku vyzvednout.
Dotyčný má mít tolik rozumu, aby si spočítal, že objednané zaplatit zvládne.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Ty si to nekupuješ v zásilkovně ale v nějakém e-shopu. Smlouvu už jsi uzavřel. Nevyzvednout si zboží (a hlavně za něj nezaplatit) je z Tvé strany porušení kupní smlouvy.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek