Bylo by rozumné (a hlavně slušné), když si něco objednám, tak to vyzvednout. Ne se chovat jako blb.
0 Nominace Nahlásit |
Zásilkovně to asi bude jedno.. Na zásilkovně se balíček uchovává tuším 14 dnů, pak se zřejmě vrací odesílateli. Tomu tímto vzniká e-shopu finanční ztráta, kterou po tobě zřejmě bude vymáhat. Je nutno pročíst si obchodní podmínky daného e-shopu. Nicméně je ještě možnost odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní a zboží navrátit. Tedy NEVOLAT zásilkovně, ani e-shopu, ale prostřednictvím E-MAILU kontaktovat zásilkový obchod.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Vhodné a rozumné je objednaný balíku vyzvednout.
Dotyčný má mít tolik rozumu, aby si spočítal, že objednané zaplatit
zvládne.
0 Nominace Nahlásit |
Ty si to nekupuješ v zásilkovně ale v nějakém e-shopu. Smlouvu už jsi uzavřel. Nevyzvednout si zboží (a hlavně za něj nezaplatit) je z Tvé strany porušení kupní smlouvy.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1315 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |