Odpověděl/a – 4.říjen 20:00
Určitě to nebude pro tebe bezeztrátové. Na zásilkovně se balíček uchovává tuším 14 dnů, pak se zřejmě vrací odesílateli. Tomu tímto vzniká e-shopu finanční ztráta, kterou po tobě zřejmě bude vymáhat. Je nutno pročíst si obchodní podmínky daného e-shopu.
Odpověděl/a – 4.říjen 20:05
Zásilkovně to asi bude jedno.. Na zásilkovně se balíček uchovává tuším 14 dnů, pak se zřejmě vrací odesílateli. Tomu tímto vzniká e-shopu finanční ztráta, kterou po tobě zřejmě bude vymáhat. Je nutno pročíst si obchodní podmínky daného e-shopu. Nicméně je ještě možnost odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní a zboží navrátit. Tedy NEVOLAT zásilkovně, ani e-shopu, ale prostřednictvím E-MAILU kontaktovat zásilkový obchod.