To je ideální vynález pro spotřebitele. Jsem ale skeptická, zda se budou taková auta vyrábět. Systém totiž nemá nikdy rád levná a účinná řešení: vidíme to od medicíny přes politiku. Čím komplikovanější, tím víc peněz se v tom zašmodrchá a zůstane za nehty. Vždyť čím víc šetříme, tím máme (nejen) energie dražší.
Upravil/a: Ametyst
0 Nominace Nahlásit |
Tam kde je to nutné, tam se už na stlačený vzduch dlouho jezdí. Nejznámějším příkladem jsou důlní lokomotivy. Pro běžný druh jízdy na silnici je ale nevhodný: velké ztráty energie, krátký dojezd, velká váha a objem tlakových nádob, atd.
3Kdo udělil odpovědi palec? Odpovědi.cz, paul1, Beno
před 1036 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kdo ví. Myslím že se časem objeví i jiné, výhodnější alternativní pohony. Otázkou je, kdy se podaří aby se něco podobného dostalo do výroby přes snahu různých lobistických skupin.
0 Nominace Nahlásit |
Vaši potomci/vnuci určitě ;D
Nejvíce vodíkových automobilů má Jižní Korea (viz. tabulka) ;)
Vybudovat „vodíkové stanice“ nebude žádná legrace ani pro Německo a
Rakousko. Zatím by byl provoz, údajně velmi nákladný. Stejně tak
pořízení vozidla. Přechodem mezi spalovacími a vodíkovými motory,
v Evropě, mají být právě elektromobily.
Dalo by se očekávat, že nejprve se budou řešit MHD, ve městech, další
služby. Pak přijdou postupně na řadu ti movitější. Běžní občané
přijdou na řadu později.
V odkazu se píše o moravskoslezském vodíku. „… Jan Světlík. Auto ale
zatím musí vozit k natankování do Vídně.“
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-trendy-analyzy-koprivnicka-tatra-chysta-vodikove-auto-a-vlastni-vyrobu-zeleneho-vodiku-186228
Bude se jezdit i létat v ulicích, nad silnicemi. Někdy i v ČR.
Zpočátku jen někdo, vozidla budou velmi drahá (i účelově méně
dostupná lidem).
Netuším, kolik je Vám let a zda se toho dočkáte Dávám vlaštovkám
tak 30/50 a více let.
0
před 1028 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek