Dobrý den, rád bych se zeptal, zda kupující může odstoupit od smlouvy
s internetovým prodejcem PC. Zboží jsem objednal včera a ještě
nezaplatil.
Díky všem za odpověď
Doplňuji:
ano, telefon bude určitě lepší varianta a těch 200Kč za poštu mě už
v nejhorším nezabije
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4200 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
záleží na obchodních podmínkách a vstřícnosti prodejce. Obvykle
obchodník připouští změnu objednávky pokud zboží nebylo na míru pro
zákazníka a dosud nebylo odesláno, ev. s nějakým storno poplatkem.
Dále je ze zákona možnost využít 14 dní lhůtu na vrácení zboží bez
udání důvodu (což vás bude stát 2× poštovné a ev. nějaký poplatek
pokud vracené zboží nebude 100% v pořádku)
Doplňuji:
a doporučuji spíš telefon, než email – email než si někdo přečte už
by zboží molo bý na cestě. (email má zas výhodu snazší prokazatelnosti
komunikace)
Upravil/a: Dochy
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na tom, co mají v textu obchodní smlouvy. Já jsem si např. včera také objednávala od jisté firmy a ta má v obchodních podmínkách, že do 4 hodin od provedení objednávky může kupující objednávku zrušit. Přečtěte si obchodní podmínky a spojte se s prodejcem.
0 Nominace Nahlásit |
Jestli mají na E shopu email tak jim zkus napsat na něj
0
před 4200 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek