Hezký den,
objednávala jsem si zboží z e-shopu signal-nabytek.cz. Jelikož jsem jim
opakovaně poslala dotaz na rozměry zboží a způsob doručení, na který mi
nebylo odpovězeno, stornovala jsem ji. Nyní po mně vyžadují storno poplatek
ve výši 1.000 Kč. Mají na to nárok?
Děkuji za odpověď a všem doporučuji, aby si nákup u této firmy velmi dobře rozmysleli!!!!
Děkuji a mějte se hezky.
Zajímavá 0 před 2329 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Výňatek z obchodních podmínek:
„V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen
uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající
uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na
objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo
v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již
k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd."
Z toho lze vyvodit, zda mají nárok na storno poplatek.
3Kdo udělil odpovědi palec? ivzez, Mc Merkurion, Malvína
před 2329 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud to má v obchodních podmínkách, tak ano. To si objednáváš nábytek a neznáš rozměry???
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Já bych zase doporučila se předem seznámit s rozměry nábytku
a způsobem + lhůtou dodání, se všeobecnými obchodními podmínkami,
a teprve potom objednávat.
Podle mne nárok mají. A pozor: chyba není na jejich straně.
(Kvůli vlastní chybě poškozujete dobré jméno firmy.)
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2329 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Přesně tak, pokud to mají v obchodních podmínkách, tak to určitě mohou udělat. A co se týče těch rozměrů, tak je určitě dobré si to přeměřit než uděláte nějakou objednávku, případně pokud to jde, tak se na nábtek zajet podívat i osobně na prodejnu. My jsme takto nedávno vybírali sedačku přes tento nábytek Olomouc a právě díky tomu, že jsme si ji mohli změřit přímo v jejich showroomu jsme zjistili, že by se nám do obýváku asi nevešla, tak jsme koupili menší.