Avatar uživatele
anonym

Výnosnost prodejních akcí pro obchodní řetězce

Když nějaký prodejce například Lidl udělá nějakou prodejní akci, že třeba Lovecký salám místo 69.90 prodává za 49.90 na tom neprodělá? Nebo nákupní cena toho Loveckého salámu je ještě nižší, že Lidl vydělá i když sníží cenu?
Jaký jsou pro obchodní řetězce výhody a nevýhody takovýchto akcí? Proč to dělají?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? rybíz před 5220 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
rybíz

Každý prodejce vydělá i když sníží cenu, protože má tak velké marže, že si to může dovolit. Navíc, tím přiláká zákazníky do svého obchodu, kteří tam utratí více peněz za jiné zboží. Troch udlišné je to např. u zboží které se přestane vyrábět definitivně. Tam může být cena opravdu nižší, než pořizovací cena. Ale to je vyjímečné.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

Je to přesně tak, jak píše rybíz.
Marže je tak vysoká, že přes „obrovské“ slevy je obchod stále v plusu. Navíc zákazníci ke zboží v akci přikoupí i další zboží. Když tam už jsou.
A proč to dělají??? No přece aby nalákali zákazníky a ti u nich utratili kačky.
O tom to celé je. Letáky, reklama,…
Někdo to zaplatit musí. A obchodník to nebude.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mojitek

i pri extra slevovych akcich je zbozi drazsi nez treba v nemecku kde to ve sleve neni.Tohle nechapu…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elektrikář

Nechal jsem se také nachytat na leták sleva pro vrtací kladiva mněli jich slvněných jen deset a to co bylo v krámně mnělo vykradené příslušenství.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek