Když nějaký prodejce například Lidl udělá nějakou prodejní akci, že
třeba Lovecký salám místo 69.90 prodává za 49.90 na tom neprodělá?
Nebo nákupní cena toho Loveckého salámu je ještě nižší, že Lidl
vydělá i když sníží cenu?
Jaký jsou pro obchodní řetězce výhody a nevýhody takovýchto akcí? Proč
to dělají?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? rybíz před 5220 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Každý prodejce vydělá i když sníží cenu, protože má tak velké marže, že si to může dovolit. Navíc, tím přiláká zákazníky do svého obchodu, kteří tam utratí více peněz za jiné zboží. Troch udlišné je to např. u zboží které se přestane vyrábět definitivně. Tam může být cena opravdu nižší, než pořizovací cena. Ale to je vyjímečné.
0 Nominace Nahlásit |
Je to přesně tak, jak píše rybíz.
Marže je tak vysoká, že přes „obrovské“ slevy je obchod stále
v plusu. Navíc zákazníci ke zboží v akci přikoupí i další zboží.
Když tam už jsou.
A proč to dělají??? No přece aby nalákali zákazníky a ti u nich
utratili kačky.
O tom to celé je. Letáky, reklama,…
Někdo to zaplatit musí. A obchodník to nebude.
0 Nominace Nahlásit |
i pri extra slevovych akcich je zbozi drazsi nez treba v nemecku kde to ve sleve neni.Tohle nechapu…
0
před 5220 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nechal jsem se také nachytat na leták sleva pro vrtací kladiva mněli jich slvněných jen deset a to co bylo v krámně mnělo vykradené příslušenství.
0
před 5216 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek