Dobrý den, známá mě poprosila o radu. 12.8.2015 ji z neznámého čísla volala nějaká paní s tím, že něco nabízí. Známá jen poslouchala. Po chvilce ji paní požádala o sdělení adresy, že jí bude zdarma doručeno to a to. Včera jí došly kalhotky s tím, že má zaplatit. Je u toho i složenka. Nic si neobjednávala, ale stejně jí něco pošlou. A hlavně nic od nich nechce. Vím, že to je její hloupost, ale co teď s tím? Reklamace je tuším max 14dnů, ale datum hovoru a následného odeslání zásilky je 12.8.15 a došlo to 1.9.15 Při převzetí nic nepodepisovala. Bylo to ve schránce. Bylo to poslané z Nizozemska. jak se má proti tomu bránit? Jestli to stačí poslat zpět doporučeně nebo to ignorovat. Kdosi mi říkal, že i takzvaně po telefonu se dá uzavřít kupní smlouva. Můžete mi někdo poradit? Děkuji.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? e1232851@trb před 3361 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, podle nového určitě " krásnějšího" OZ uzavřela kupní smlouvu,
tím že si zboží nechala zaslat. K uzavření kupní smlouvy stačí pouhý
souhlas.
Všechny rádoby prodejce ihned posílat do zádele !!!
0
před 3361 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek