Náboženství je školní předmět, i když nepovinný. Je přece
každého věcí zda je, či neni věřící. Znám dobré lidi kteří jsou
věřící, ovšem i mezi nimi se najdou lumpy. To samé platí
i o nevěřících. To by zřejmě k ničemu nevedlo. Uvedu ti příklad:
Většina z nás na tomto v
webu se učila češtinu. Sám vidíš, že u některých to moc nepomohlo.
Jsou i tací o kterých jsem přesvědčen, že se česky ani nedomluví.
0 Nominace Nahlásit |
Tak podobnou úlohu má třeba náboženství, a kromě toho by to vyučující posuzoval dle sebe a nebylo by to objektivní. Nějaké rady by potřeboval každý, otázkou je, kdo by to dělal a kdo to platil.
0 Nominace Nahlásit |
Možná něco takového by se i hodilo, ale slovo vraždy bych nahradil slovem násilí a přidal bych tam další důvody: pro příslušnost k určité rase, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení a jiné.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Pepa25 Nahlásit |
Ne, k čemu by to bylo? Mýlíš se ohledně násilí. A když už tedy bylo nakousnuto náboženství, tak si dovolím připomenout, že násilí např. v biblických městech Sodoma a Gomora vyřešilo DO DŮSLEDKŮ VŠE a to s DEFINITIVNÍ platností. ;) :D :D
BTW – paul1 zapomněl na nositele kšiltovek otočených dozadu. ;) :D :D :D :D :D :D :D
Říká se, že násilí je posledním útočistěm neschopných, ale
pamatujte na Stalinova slova: „Lidé znamenají problémy. Nemáš lidi,
nemáš problémy“. :)
Aneb můžeš promrhat dohadováním CELÝ ŽIVOT a ničeho nedosáhneš.
Vhodně použitý argument ráže 9mm (nebo větší :D) vyřeší věc
k úplné spokojenosti během okamžiku! ;) :)
0
před 746 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ametyst>>> Ač s tebou obvykle souhlasím, tak v tomto případě myslím, že by došlo k „vylití vaničky i s dítětem“. Ženský pláč je STRAŠNÝ (a obzvláště pokud jsem jeho příčinou/vinníkem), takže kdyby NEBYL, bylo by to super. Ale za cenu NO WOMEN?
V jednom mají hysterické feministky PRAVDU. BEZ ŽEN bychom se my chlapi asi uchlastali xmrti, POKUD bychom dříve neshnili ve špíně. ;) :D :D
BTW – už dlouho se chci zeptat – CO znamená/představuje tvůj avatar? Pochop, že moje ubohá představivost na to nestačí. Abys rozuměla, tak třeba u zjentka jsem si DLOUHO myslel, že jeho avatar je Chewbacca za StarWars. :D :D :D
na školách chybí výchova k rodičovství, sexuální výchova, etika je jen stupidní pojem, ale nic etické a morální se tam neučí. Takže až tohle zmáknou, tak ať učí jak a proč nevraždit 😏
Drape, věčnou touhu být lepší než všichni okolo i za cenu skryté touhy okolí ublížit bych tedy nekladl zas tak nízko, někam až na roveň znalosti jazyka. Byl bych mnohem opatrnější, setkat se s takovou vlastností ve svém životě. To aby mě ten život například nestála.
…Notabene, když se budeš snažit dokonale česky, stále tam budou překážky, překonatelné tu snáze, tu hůře, jednotlivec od jednotlivce. Ovšem když se budeš snažit být vlídný a neubližovat… Už zde jsi u konce cesty 🤷♂️
Tak který předmět by měl větší smysl? Přece pakliže tam budou sedět bezcharakterní lidé dokonale se vyjadřující, těžko je přesvědčíš, že charakter je pro předmět/výuku mnohem důležitější/podstatnější než jazyk. Že za žádných okolností neublížit bližnímu svému, tzn. ÚPLNĚ CIZÍMU ČLOVĚKU, je zásadnější než jakýkoli jiný způsob komunikace s ním. Taky vím, že mnozí ubližují již při výuce- předávání zkušeností. Není to proto, že jim samotným se nedostalo jistého předmětu- výuky? Na vhodný potenciální předmět se v otázce ptám 🤷♂️
Uváděl jsem ten příklad s češtinou, jak by mohlo učení dopadnout. Konfrontovat důvody jsem tím nechtěl. Další věcí, jak pozoruji naše školství, bez pořádné koncepce, časté změny ministrů a podobně, tak by se v takovém předmětu zřejmě nikdo nic potřebného nedozvěděl. Snad jen to, že vláda národní katastrofy je nejlepší vláda kterou jsme kdy měli, že média nikdy nelžou a to, že se máme velmi dobře, nebo nějaké podobné ptákoviny
annas | 5913 | |
Drap | 4606 | |
led | 2998 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2239 | |
zjentek | 1644 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1299 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |