E-shop mi ke zboží naúčtoval poštovné 114,– Kč, platba předem. Zboží jsem sice dostala včas a v pořádku, ale v obálce již evidentně dříve použité (= náklady 0,– Kč) zaslané OBYČEJNĚ (nalepená 14,– Kč známka). Vzhledem k tomu, že hodnota zboží byla 76,– Kč, se mi nad 100,– Kč nechce jen tak mávnout rukou… Podotýkám, že při výběru dopravy nebylo zmiňováno balné, čili částka je skutečně jen za dopravu. Čím můžu při jednání s e-shopem argumentovat, budu-li chtít rozdíl vrátit? Je místo, kde na tuto skutečnost mohu upozornit další případné zákazníky (nejsou evidováni na Heuréka).
Děkuji
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Nicozjb před 4285 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Asi ničím, tím, že jste uzavřela objednávku, jste souhlasila s jejich podmínkami, včetně poštovného. Ceníky České pošty jsou veřejně dostupné, nahlédnutím zjistíte snadno, že 114 Kč je cena např. za balík Do ruky s hmotností mezi 4 a 5 kg, nebo balík Na poštu, těžký 7–8 kilo a to jsou jen základní ceny, bez různých dodejek a pojištění nebo udaných cen. Já když něco objednávám z eshopu, který neznám, tak nejdříve zjišťuju jejich režijní poplatky, protože vím, že na tom si tito zlodějíčci (neváhám je tak nazvat) velmi rádi mastí své nenažrané kapsy.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4285 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek