jako žádný písmenka? takže říká třeba „m a m i j á m á m h l a d“, nebo jen některý písmenka případně jí nejdou jen některý slova?
„TO“ byl jenom příklad nebo skutečně nedovede říct „TO“? pokud svede říct „TÁTO“ tak by v tom přece neměl bejt problém ne?
Přinejhorším je tu pak ještě > http://www.znamylekar.cz/hodnoceni-lekaru/logoped
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4405 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je důsledek dnešních pokusů o nové vyučovací metody. Nezbývá, než doufat, že se s tím nová generace časem vyrovná. Takových pokusů už v minulosti bylo, vzpomeň třeba takové množinové počty. Kde jsou?
0
před 4405 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mám dceru v 5. tř. Když se v první učili číst, začínali s tříslabičnými slovy. Např. P E S. A děti četli jednotlivá písmenka několikrát za sebou, až se jim z toho ten PES vyloupnul. Zkuste pes, hop, les, moc… Paní učitelka je to naučila během jediného dne ve škole, až jsem žasla.
0
před 4405 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1712 | |
marci1 | 1092 | |
annas | 763 | |
quentos | 744 | |
ivzez | 715 | |
zjentek | 712 | |
iceT | 687 | |
led | 618 | |
Kepler | 540 | |
hanulka11 | 535 |
Těhotenství |
Děti a rodičovství |
Partnerství, manželství |
Přátelé |
Ostatní rodina a vztahy |