Dobrý den, mám SE K8OOi, který jsem už 3× měla na stejné reklamaci. Telefon se neustále seká, a to v různých aplikacích, ať už jde o psaní sms, nebo o připojení na internetu, prostě se zasekne a zaseknutí trvá vždy cca 10 min. Ze servisu mi telefon přišel vždy s posudkem „výměna softwareu“.Po 2 reklamaci se telefon sekal ještě více než předtím. Když toto dělal i po 3 reklamaci, zanesla jsem ho do Vodafone prodejny s tím, že telefon se i přes 3 stejnou reklamaci pořád seká. Tak si tam ten můj mobil nechali na posouzení, do reklamačního protokolu jsem jasně uvedla, aby se závada zkoumala více dní, že se neprojeví ihned. Na druhý den mi volal pán z Vodafoneu, že technik na tom psal 2 dny SMS a závada se nepotvrdila. Přičemž 2 dny sms určitě nepsal, když tam ten mobil byl den! Potíž je v tom, že v ten samý den se mi telefon znovu zasekl. Tudíž jsem ho opět zanesla na posouzení do Vodafone prodejny a dodnes čekám na vyjádření servisního technika. Proto se chci zeptat, pokud mi závadu opět zamítne, zda až budu mít mobil opět doma a zasekne se mi, zda to budu moci nahrát na video na jiném mobilu a přijít s tím do Vodafone prodejny jako s důkazem? Tím, že mobil zůstává zaseknutý vždy cca 10 min, nemám šansi dojet do Vodafone prodejny. Děkuji za odpovědi a omlouvám se, že je můj dotaz tak zdlouhavý.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5493 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud jste měla zboží 2× reklamované SE STEJNOU ZÁVADOU,potřetí již
máte od zákona nárok na vrácení peněz!(nyní již tedy IHNED!!)
Bylo by to asi nejlepší řešení ve vašem případě.
Přeji hodně štěstí!
PODE MNOU O P Ě T ODPOVĚĎ,KTERÁ JE VYČTENÁ A OPSANÁ Z TÉ MÉ!!NECHÁPU A VADÍ MI TO!
0
před 5493 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mě se jednou zasekl telefon dvě hodiny po jeho koupi,bylo to od T-Mobile,reklamaci mi uznali až na po 4,buď Vám vrátí peníze,nebo Vám dají nový mobil v té samé ceně,rozhodně se nenechte od nich odbýt.
0
před 5491 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek