Kterou reklamu považujete za nejúspěšnější? Četla jsem, že vede fialová Milka. Od kdy se Milka vyrábí?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? vagra, tom004, Deli, fcoop, anonym před 4961 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Určitě dřív tolik reklam, tolik forem reklam a také tak vymakané reklamy nebyly.
My máme rádi reklamy na Kofolu – prostě ji milujeme, tak není co
řešit 🙂
A ta holčička „A bude mít taky takový zuby zahnutý nahoru?“ ta je
prostě dokonalá.
0 Nominace Nahlásit |
milka se vyrábí od roky 1901 (v tomto roku se také udělila 1. nobelova
cena)
fialová kráva je dobrý tah, ale v novodobých reklamách se mi líbí
takové, které nejsou vtíravé a dá se na ně dívat, nejhorší jsou ty,
v kterých se spívá a řekne ´plné ho…
nejúspěšnější reklamu nepovažuji žádnou, když jdu oobchodem, tak
přemýšlím, jestli tu věc koupím (pokud mají špatnou reklamu, tak je
nebudu financovat) ;D
0 Nominace Nahlásit |
Např. za minulého režimu byly náklady na reklamu naopak silně omezovány a deklarováno tvrzení, že dobré a kvalitní zboží se prodává samo. I zde asi u nás platí, že plandáme ode zdi ke zdi.
0 Nominace Nahlásit |
Reklam tolik určitě nebylo,možná se to neslučovalo se socialismem,nevím.Já mám rád reklamu,„tati,jak se dělaj děti“,a velice mne pobaví,kdy Váňa s nasazením všech sil,veze,na koni konvici s mlékem,a hlavně „doveze čerstvé mléko“ na jogurt.Jestli to spíše neměla být reklama na čerstvé máslo.:))
0 Nominace Nahlásit |
Byly – mrkněte se do starých novin – třeba.
Některé mohou sloužit jako vzor hlouposti,některé jsou jen
nudné,málokterá je vtipná.
Tahleta parafráze „Ledově svěžího dechu“ není snad až tak zlá.
http://www.youtube.com/watch?v=qo03nJSNrl4
0 Nominace Nahlásit |
Co se týká reklamy, tak ta existuje asi od konce sedmnáctého století.
S rozšířením tovární výroby se reklama začala prosazovat nejdříve
u potravin. Již umístění prvního loga na obal výrobku bylo reklamou a
skutečně nejlepším propagátorem byla kvalita zboží, které bylo jediným
nositelem reklamy. S rozvojem vzdělanosti a rust poptávk po novinách se
reklamy přenáší velkou měrou do tisku a především do prodejen. Pro
prodejny si výrobci zboží připravují reklamní plagáta, kartičky, drobné
vzorky, dárky u různé poutače. Později se reklama přenáší stále více
do zdělovacích prostředků a dnes nás otravuje na každém kroku.
Co se týče seklamy za socialismu, nebyla žádoucí. Ve všech výrodnách a
dílnách byli na jeden výrobek stejné normy a bylo určeno která továrna
kolik zboží vyrobí a nebylo žádoucí aby díky reklamě někdo vyráběl
výrobků více nez jiný výrobce a tím byl narušen plán celostátní
produkce tohoto zboží. Ve třicátých letech u nás bylo podstatně více
reklamy než za socialismu.
0 Nominace Nahlásit |
Jedním z nejslavnějších reklamních nápadů je opravdu fialová kráva
Milka.
Čokoláda této značky se vyrábí od roku 1901 a již tehdy bychom našli na
obalu fialovou barvu a obrázek krávy.
Ale teprve v roce 1972 přišli pracovníci reklamní agentury Young &
Rubicam s nápadem obarvit firemní barvou skutečnou krávu. Vhodný model
našli nedaleko švýcarského Bernu. Nebyla to lecjaká kráva, ale
několikrát oceněná zástupkyně simentálského strakatého skotu. Dnes ji
zná prakticky každý.
Ovlivnila myšlení celé generace natolik, že podle průzkumů si prý mnoho
dnešních dětí myslí, že fialové krávy skutečně existují.
Zdroj: V.E.+různé zdroje
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek