Z vlastní zkušenosti vám řeknu, co se mi stalo a nevím, proč učitel reagoval zrovna takto. Tedy před zhruba 45 lety jsem byl žák ZDŠ a měl jsem plnící pero pístové, z plastu. Vzadu se to dalo odšroubovat, tam byla taková tyčinka, která ovládala píst, kterým se nabíral inkoust. To pero bylo žluté a plastová tyčinka byla bílá a já jsem si to trochu obrousil ořezávátkem, takže to nahoře bylo trochu do špičky. Jednou se mi to pero ztratilo a objevilo se u jiného spolužáka. Tvrdil jsem, že je moje a poznal ho podle ořezané tyčinky. Bylo to před učitelem a ten spolužák také tvrdil, že je to jeho pero a že si to také ořezal. Učitel pak řekl, abych za ním zašel, že mi dá peníze. Což skutečně udělal. Ten spolužák byl z Dětského domova. Přemýšlím dnes, proč učitel rozhodl takto. Správnější by bylo to, kdyby tomu spolužákovi vzal to pero, dal ho mně a jemu dal peníze na nové pero. Dovedete to vysvětlit? Děkuji.
Zajímavá 0 před 1858 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Asi chtěl předejít dalším sporům a ukončit to. Jistě, mohl to udělat i tak, jak píšeš, ale zřejmě se mu nechtělo dávat zlodějovi ještě peníze.
2Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, Kelt
před 1858 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
On ti mohl věřit ale prostě nevěděl na čí straně je pravda, bylo to jen slovo proti slovu a tak to holt rozřešil takhle, nechtěl riskovat že tam vznikne nějaká zbytečná křivda, když jde jen o pero …
… jo kdybyste se tahali o telefon a argumentovali tím, že si svůj poznáte podle ikony angry birds v levém dolním rohu tak to by jistě reagoval úplně jinak 🙂
Upravil/a: anonym
0
před 1857 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek