Je to pro mě záhada, kamiony nehoří. Přitom by jeden čekal, že životy cestujících jsou důležitější než náklad polských šmejdů. Ještě zajímavější je, že často hoří autobusy bez rozdílu značek.
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? JájsemRaibek, marci1 před 3021 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Velmi málo místa pro motor a osatní komponenty v autobusu, aby se
docílilo větších prostor pro cestující. Pak také co největší
odhlučnění motoru a dalších částí, pro pohodlí cesujících.
Nic z toho není řeba u kamionu dělat a proto tak často nehoří.
0 Nominace Nahlásit |
Protože nebyly vyrobené československými pracujícími. Zlaté Karosy!
0
před 3021 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
abych řekl pravdu, tak tohle tvrzení mi zatím nějak nepřišlo. dva autobusy v Praze za poslední rok co jsem postřehl. kamion nevím, občas jako dnes na D10. kamion je však celkově větší hrozba. jezdí nebezpečně, přeložení, občas ani nevědí, co vezou (chemikálie, hořlaviny atd) a neví to ani okolí, i když má být kamion jasně označen (ADR je složitý předpis), ale jak někteří říkají „s.át na to“.
0
před 3021 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
barbakan: zlaté karosy hořely obzvlášť ochotně a po zapnutí bufíku způsobily místní ekologickou katastrofu. Československý pracující asi někde udělal chybu… 🙂
… ano, udělal, že bez krveprolití předal vše, co československý lid, včetně tvých i mých předků, kdy vytvořil, bez úhrady!
Raibek: na tom asi něco je. Stejně jsem z toho zmatený. Připadá mi to jako udělat letadlo s motorem, který občas blafne. No a co…