Dobrý obchodník si je vědom toho, že slušné jednání k zákazníkovi si zákazník zapamatuje a potom do obchodu, kde je dobře obsloužen, bude chodit i dále. Zdvořilé oslovení a pozdrav patří k základům slušného chování. Obchod, kde se obsluha chová slušně, bude určitě vykazovat vyšší zisky než ten, kde za pokladnou trčí kysele se tvářící pokladní, které mají problém odpovědět na pozdrav. Než do Tesca, kde je vidět jen nasupené obličeje zaměstnanců, chodím raději k soukromníkovi. Zase tak velký rozdíl v cenách to není. Jednání obsluhujícího personálu je ale naprosto odlišné.
0 Nominace Nahlásit |
To snad nemyslíte vážně, pane Kolesa (nevím, jak Vás oslovovali ve škole). Od vyučeného 28letého člověka bych takovou otázku vážně nečekal. Nebo nemáte co na práci?
0 Nominace Nahlásit |
Zo života:
Fuj, ten…, jedno polkolo…, zase všetko ochytal, zapatlal a nič nekúpil,
ten akýsi…už nikdy nesmie vstúpiť! Už zase je tu… Á, pán Kolesa,
vitajte, ráčite si vybrať?
Každý zákazník, ktorý u nás niečo kúpi, je vítaný zákazník, pán Kolesa.
0 Nominace Nahlásit |
protože v obchodě neprodávají malé zabedněné děcka, které mají potřebu shazovat chytřejší, ale uvědomělí lidé, kteří si tě váží
0 Nominace Nahlásit |
Ta otázka je myšlena vážně? Kolik ti je let? Když tě prodavač osloví třeba debile, a bude se tak chovat i k dalším lidem, takho z té práce brzy vyhodí. V popisu práce určitě má mimo jiné chovat se k zákazníkům zdvořile a s úctou.
2Kdo udělil odpovědi palec? Syd, zelezo1983
před 4401 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4603 | |
led | 2997 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2238 | |
zjentek | 1643 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1296 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |