Avatar uživatele
Michal Kole

Proč mě třeba v obchodě oslovují pane Kolesa a ne jak jsem zvyklý (všelijak sprostě) ze školy ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? huxa před 4402 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Dobrý obchodník si je vědom toho, že slušné jednání k zákazníkovi si zákazník zapamatuje a potom do obchodu, kde je dobře obsloužen, bude chodit i dále. Zdvořilé oslovení a pozdrav patří k základům slušného chování. Obchod, kde se obsluha chová slušně, bude určitě vykazovat vyšší zisky než ten, kde za pokladnou trčí kysele se tvářící pokladní, které mají problém odpovědět na pozdrav. Než do Tesca, kde je vidět jen nasupené obličeje zaměstnanců, chodím raději k soukromníkovi. Zase tak velký rozdíl v cenách to není. Jednání obsluhujícího personálu je ale naprosto odlišné.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Děda Louda

Asi chyběli ve škole, když se probíral pátý pád.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Bedy

To snad nemyslíte vážně, pane Kolesa (nevím, jak Vás oslovovali ve škole). Od vyučeného 28letého člověka bych takovou otázku vážně nečekal. Nebo nemáte co na práci?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Zo života:
Fuj, ten…, jedno polkolo…, zase všetko ochytal, zapatlal a nič nekúpil, ten akýsi…už nikdy nesmie vstúpiť! Už zase je tu… Á, pán Kolesa, vitajte, ráčite si vybrať?

Každý zákazník, ktorý u nás niečo kúpi, je vítaný zákazník, pán Kolesa.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
huxa

protože v obchodě neprodávají malé zabedněné děcka, které mají potřebu shazovat chytřejší, ale uvědomělí lidé, kteří si tě váží

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kuldatomas

Ta otázka je myšlena vážně? Kolik ti je let? Když tě prodavač osloví třeba debile, a bude se tak chovat i k dalším lidem, takho z té práce brzy vyhodí. V popisu práce určitě má mimo jiné chovat se k zákazníkům zdvořile a s úctou.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek