Pokud se najdou chyby treba ve vypisech elektriky a to spatnym sectenim polozek ,nebo spatne zapsane placene zalohy a ja to urguji.No odpoved zadna ,neresi se to ,snad ani neslysi na mou stiznost.A casto se to s chybama opakuje.Staci k soudu jen to co je psano od nich na tom vypisu? Jde o EON.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? kenyrts, annas, anonym, IK, anonym před 4698 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Určitě platí, ale zpravidla pro jednu stranu. Ta druhá strana musí
prokazovat, že její „psané“ je správnější.
Doplňuji:
Illines, měla jsem rovněž problém, reklamovala jsem spotřebu plynu. Někdo
z pracovníků fy zapomněl zadat do inkasa zálohu. Upomínka, která došla,
měla výhružnou formu – rozmnožený papír určený pro neplatiče. Jenže
šlo o jejich omyl … ten nikdo rád nepřiznává. Sice vše dopadlo dobře,
ale zbytečné papírování, žádná omluva.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Platí to například v případě reklamace.
Když jim řekneš, tak nic, když podáš reklamaci tak už je to na papíře a
musí se tím dopisem zabývat.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek