Firma, u které od roku 2017 reklamuji nástřik chytré pěny, nereaguje
na mou reklamaci. Do domu už zatéká, a to dávali záruku 20 let. Jak mám
postupovat dal? Děkuju za každou radu
..
–
Popraskala mi střecha s chytrou pěnou. Změnila majitele. Každý zásah
klempíře zruší smluvní záruku, co mám dělat?
Zajímavá 0 před 1485 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud se takto firma chová, tak nejlepší řešení by bylo najmout právníka, ať vypracuje všechny potřebné dokumenty pro firmu a současně podá trestní oznámení na Policii ČR. Pokud ani tak nebude firma reagovat, vymáhat nápravu a vzniklou škodu soudně. Současně bych to nahlásil na živnostenský úřad. Bylo by dobré, kdyby současný stav popsal soudní znalec.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Shromáždit dokumentaci – smlouva, písemné oznámení reklamace vč. dokladu o doručení, fotodokumentace stavu – a obrátit se na znalce a pokud je škoda zřejmá a dostatečně vysoká následně na advokáta.
0 Nominace Nahlásit |