Avatar uživatele
151kbar151

Pitomí Vietnamci…-Reklamace

Tak jsem si koupil boty u Vietnamců, které mi praskly po týdnu chození-co s tím, když nepřijmou reklamaci?
Doplňuji:
Arygnoc: Laskavě se omluv ty hulváte!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? BENYTA, iceT, chudst, SimcaKupkova, fablen, suaeda před 4948 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
dudu

Chlapci, chlapci. Psát o pitomých Vietnamcích je pitomost. Začínali jako pouliční prodejci a dnes již vlastní velké kamenné obchody. Jejich „babánové děti“ chovají vysokou úctu k rodičům, patří k nejpilnějším žákům a mnoho jich studuje ty nejprestižnější vysoké školy. A asi se to němu nebude líbit, ale zanedlouho řada z vás bude do dotazníků k žádostem o zaměstnání možná psát – „již od mládí jsem měl rád rýži“.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
arygnoc

Proč pitomí Vietnamci?

Vy jste nevěděl kam a co jdete kupovat?
Tak jste pitomej vy.

Velmi rád se omluvím, pokud se omluvíte vietnamské komunitě.
Třeba i v diskusi.

Ale vaše jednání je skutečně pošetilé (všimněte si, vykám. Nepamatuji si, že bych s Váma někdy husy pásl, a to mi už nějakej růček je. Co takhle trošku slušnosti? Tak kdo je tu hulvát?).

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
led

Zákon platí pre všetkých. V Zmysle Reklamačného poriadku máte nárok v záručnej dobe na nápravu pre chyby nezavinené vami.
Trvajte na svojom.
Urážky:
Tí vietnamci nie sú pitomí, sú to obchodníci.
Je známe, že predávajú väčšinou druhotriedny tovar – vidno to už z cien.
Súhlasím, že Arygnoc nemal použiť sprosté vyjadrenie na vašu adresu, Ale vy ste urobili to isté na adresu Vietnamcov. Tiež sa láskavo omluvte!
Doplňuji:
Problém treba riešiť chladnou hlavou.
1 – fakt: rozpadnuté tenisky
2 – reklamácia: účtenka, tenisky
3 – vášne: hnev predčasový – čo keď neprijmú reklamáciu?
4 – nech to všetci vedia, som nahnevaný, už nielen na predajcu ale aj na celý svet.
5! – Pozor, čo urobím, keď reklamáciu prijmu a ešte sa aj ospravedlnia? Nie, nepôjdem reklamovať! Budem obeť chamtivosti cudzincov! Budem nahnevaný na celý svet! Mňa, mňa oklamali!!
Tak si to myslíte?

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pecudka

Co takhle jim pohrozit obchodní inspekcí nebo kontrolou z finančního úřadu?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu

A máte ke zboží doklad? Někteří paragon dávají.
Pokud ne, i tak lze zkusit za nimi dojít a optat se na výměnu nebo vrácení peněz.
A…není to tím, že jsou Vietnamci, je to tím, že lidi chtějí levné, velmi levné zboží a také ho kupují, ale nic naplat, za málo peněz moc muziky být nemůže.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
chudst

Zeptejte se, az tu reklamaci neprijmou. Mate-li ucet, reknou vam sice, ze ‚vam to sedi paradne‘, ale kdyz si na ne doslapnete, vymeni vam to. V nejhorsim pohrozte, ze zavolate policii. (To, ze v tom nic nezmuze je jedno, ale na ne by to mohlo zabrat.) Kazdopadne nesyckujte, snad problem nebude.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
iceT

No a co jste čekal?Kvalitu za nízkou cenu?Jako já taky chodím kupovat k Vietnamcům,ale nikdy jsem nic reklamovat nebyla,jelikož nepočítám s tím,že třeba boty vydrží věčnost.Ale pokud máte doklad o zaplacení,tak by v tom neměl?být problém,i když oni většinou nerozumí.Ale asi by by mělo být v jejich vlastním zájmu reklamaci přijmout.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
P.T.

Třeba to Arygnoc řekl hrubě, ale narovinu, má pravdu. Kupovat něco u Vietnamců za pár kaček a chtít ještě „plnohodnotnou“ reklamačku? Pane, nebuďte směšný…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jennysh

Zcela souhlasím s uživatelkou led. Já si myslím,že něco je pravda,ale také musíte počítat že to jsou takzané (sekundovky,ne­říkám,že všechny) Každopádně sprostým vyjadřováním nic nevyřešíte.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Berušinka

Klídek jo =( !!!
U „ťamanů“ radši nenakupovat – to si raději připlatím 10,– a jdu do CéÁčka bo HM – ty ceny už jsou v podstatě stejný! A taky proč podporovat cizince, co tu nemají, co dělat, bydlet a brát našim práci!
Reklamaci musí vzít pokud máš účtenku … a prosím nehádejte se =( – každý má svůj názor

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
DDarent

Řeknete: ,,buďto mi vrátíte peníze, nebo ti to tady vypálim a nedělej že neumíš česky!!!!!!!!

A ještě dostanete zdarma zapalovač.....

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tuCZek

UŽ SE POPRALI ? :)))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
venkovan

No nevím proč by se Arygnoc měl omlouvat. Až trochu tvrději, řekl to pravdivě.
Nicméně reklamaci by měli přijmout – pokud ne, tak asi stížnost na finanční úřad.
Nicméně předpokládám, že účtenku či jiný plnohodnotný doklad kterým lze doložit den a místo nákupu nemáte. takže potom jedině strčit hlavu pod studenou sprchu.
Osobně peníze na rozhazování nemám, ale když boty, tak nejraději k evropskému výrobci a ještě raději k českému, německému či norskému. Ten má kopyta na českou nohu. Italské jsou trochu užší – asijské boty jsou zas jiné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
suaeda

V našem městě se stala událost, která byla i v tisku. Paní si chtěla u Vietnamců koupit boty a chtěla po obchodníkovi i paragon pro případnou výměnu. Obchodník ji paragon odmítl prodat s tím ať si boty koupí. Paní odmítla, že bez dokladu boty nekoupí a odešla z obchodu. Vietnamec běžel za ní na ulici a křičel za ní ať si boty vybere a koupí, že žádný paragon nepotřebuje.
Vysvětlení: Podle zákona má spotřebitel právo si vyžádat doklad o nákupu zboží. A prodavač jej musí vystavit.
Můj komentář pod čarou: I Vietnamci pochopili, že v našem státě lze dělat ledacos. Když se ovšem lidi nechají.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
alexandra

Pokud máte účtenku,tak reklamaci přijmou.A když ne,tak tam budete tak dlouho stát,až si to rozmyslí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tatanka

Boty a trenky od asiatů opravdu nikdy, jde o zdraví– v trenkách se potíte a boty tak leda nachvíli na chatu!

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
led

Problém treba riešiť chladnou hlavou.
Choďte, reklamujte s kľudom a všetko s vyrieši. Mám dobré skúsenosti s Vietnamcami.
Pri reklamácii radšej stratí pár korún, než aby prišiel o meno a zákazníka.
Prosím, napíšte potom, ako ste dopadli. Ďakujem

před 4948 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek