Avatar uživatele
anonym

Co dělat, když jsem ztratila doklad o zaplacení?

Dobrý večer,
chci se zeptat, co dělat, když jsem ztratila doklad o zaplacení a nemám potvrzený záruční list? Doba nákupu dané věci je delší, jak jeden rok, tudíž bych mohla uplatnit záruční lhůtu, ale jak jsem napsala, nemám potvrzený záruční list a nemám doklad o zaplacení. Lze to nějak zpětně na prodejně dohledat, popřípadě poradíte mi i jinak? Děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3571 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
zzzlatokopka

Lze to dohledat, ale asi nebudou ochotni:-((( Záleží co je to za obchod.

Nemusíš mít účtenku, můžeš to prokázat třeba výpisem z účtu, pokud si platila kartou.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
jáára

nákup „ze skladu“ nikdo hledat nebude. příště se registruj a nějaký faktury neřeš…¨

Sežeň si svědka žes to tam koupila. mělo by to stačit. ale taky nemusí…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
setapouch

V krajnim pripade staci cestne prohlaseni.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
McArthur

Pokud nemáš doklad, máš mnoho dalších možností, jak prokázat, že jsi problémové zboží v daném obchodě koupila. Zákon je umožňuje (občanský zákoník).

Je ale asi snazší jim to napsat, připsat sériové číslo výrobku (pokud je k dispozici) a zkusit se přímo domluvit. Seriózní obchod odpoví a případně dohledá prodejku ve svém evidenci. Když neodpoví, vyzkoušej možnosti dané zákonem (výpis z účtu či platební karty, svědek, objednávka z e-mailu, čestné prohlášení, …).

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování