Dobrý večer,
chci se zeptat, co dělat, když jsem ztratila doklad o zaplacení a nemám
potvrzený záruční list? Doba nákupu dané věci je delší, jak jeden rok,
tudíž bych mohla uplatnit záruční lhůtu, ale jak jsem napsala, nemám
potvrzený záruční list a nemám doklad o zaplacení. Lze to nějak zpětně
na prodejně dohledat, popřípadě poradíte mi i jinak? Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3571 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Lze to dohledat, ale asi nebudou ochotni:-((( Záleží co je to za obchod.
Nemusíš mít účtenku, můžeš to prokázat třeba výpisem z účtu, pokud si platila kartou.
0 Nominace Nahlásit |
nákup „ze skladu“ nikdo hledat nebude. příště se registruj a nějaký faktury neřeš…¨
Sežeň si svědka žes to tam koupila. mělo by to stačit. ale taky nemusí…
0
před 3570 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud nemáš doklad, máš mnoho dalších možností, jak prokázat, že jsi problémové zboží v daném obchodě koupila. Zákon je umožňuje (občanský zákoník).
Je ale asi snazší jim to napsat, připsat sériové číslo výrobku (pokud je k dispozici) a zkusit se přímo domluvit. Seriózní obchod odpoví a případně dohledá prodejku ve svém evidenci. Když neodpoví, vyzkoušej možnosti dané zákonem (výpis z účtu či platební karty, svědek, objednávka z e-mailu, čestné prohlášení, …).
0
před 3567 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek