… ne plošně, ale při akcích bývá limit na osobu a den … a nejen u piva … jinak limit je daný: „do vyprodání zásob“ …
0 Nominace Nahlásit |
Plošný asi nebude, ale tipoval bych, že v maloobchodě můžeš koupit daleko méně piv (a obecně čehokoliv) než ve velkoobchodě. Taky tě to v maloobchodě vyjde dráž. To proto, aby velkoobchodníci nenakupovali v maloobchodech (jen proto, že je třeba mají blíž) a „nedrancovali“ je tím. Velkoobchodníci by měli jezdit do Makra. Ti, kteří to nedělají, zdržují pak v maloobchodech fronty u pokladen (mají toho totiž pomalu na náklaďák).
0 Nominace Nahlásit |
Ne. Obchodník může omezit počet prodaných kusů na osobu např. v rámci podmínek slevových akcí.
0 Nominace Nahlásit |
Tolik, kolik uneseš. Nebo tolik, kolik je toho na prodejně. Jiný limit není.
0 Nominace Nahlásit |
@quentos: máš pravdu, ale ne úplně, jen příklad: v řetězci koupíš rohlík laciněji, než jako živnostník v pekárně bez dopravy (zdroj: zkušenost) …
Myslel jsem si, že v tom bude háček (proto jsem připsal, že tipuju), hraje v tom asi i role (ne)placení DPH?
… ne,ne, množstevní odběr … cena (včetně DPH) je v řetězci cirka až o polovinu lacinější než jako přímý odběratel se smlouvou … a to když si to necháš ještě zavážet, tak seš v prd*** …
… no, vono je to logický, třebas do pennáče u nás vozej každý dvě hodiny auto, avii (dneska je to asi iveco), a rozvážku po vesnicích zvládne transit (dodávka) a to má pěnou štraku, začíná v 1:00 a končí v 7:00 (kámoš dělá v pekárně) >>> to vše jedna linka, po jedný, po dvou přepravkách …