To, že mě prodavačka na kase obslouží, beru jako součást služeb prodejny. Pokud se sám-obsloužím, pak bych měl dostat slevu, nebo ne?
Edison: ušetřený čas možná tak prodavaček, ne můj :D
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 2182 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Měly by, ale nebudou. Peníze ušetřené na platech pokladní půjdou do
zisku majitelů. Již dnes jdou supermarkety, kde v časech slabšího provozu
není vůbec žádná živá pokladní, jen automaty.
Když jsme u toho, já bych spíše uvítal, kdyby samoobslužné pokladny
řádně fungovaly. Abych nemusel čekat na obsluhu za každý alkohol
v nákupu. Abych mohl namarkovat najednou třeba basu piv, ne 20× jedno po
druhém (když to jde u rohlíků, proč ne u piva nebo mléka?). Aby
správně rozeznávaly bankovky. Aby se pokladna při každém druhém nákupu
nezasekla a nečekalo se na odblokování. Atd. V současné podobně zabere
nákup přes samoobslužnou pokladnu více času, než přes obsluhovanou.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?michalds Nahlásit |
Ne. By mohli pak takové zaměstnance vyházet, bo by je nebylo z čeho platit. Tam funguje prostě sociálismus a ty pokladní platěj všichni zákazníci stejně, bez ohledu na to, jestli se nechají obsloužit, nebo ne. Odměnou za použití samoobslužné pokladny má být ušetřený čas.
0 Nominace Nahlásit |
Měly by, ale nebudou. Něco ušetří na pracovních silách (těžko se jim za tu almužnu shánějí), ale na druhé straně musí něco investovat. Dlouhodobě se jim to vyplatí a to je účel trendu: ne abyste nám šáhli na zisk, musíme vydělávat!
0 Nominace Nahlásit |
Pochybuji, že se toto někdy stane. Osobně ale ty samoobslužné pokladny moc ráda nemám. Teď naposledy jsem se u jedné na dlouho zasekla. Došel papír v tiskárně a musela jsem počkat než to paní, která se o to stará vymění. Evidentně jí pokladní kotoučky nic moc neříkaly, protože jí ta výměna trvala strašně dlouho.