Operátoři nabízí neomezené volání ve svých sítích, ale pokud budu
volat více jak hodinu, muže mi useknout hovor?
Doplňuji:
To „neomezené“ mi připadá zavádějící, měli by napsat max. 60–70
minut a každý ví na čem je.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? annas, johana 56, Pájo, Damiana, gagaga před 4229 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, má na to právo jakýkoliv operátor a každý to dělá – usekne to po hodině. Je to ochranné oseknutí, aby se zbytečně nezatěžovala síť a hlavně, kdo nemá neomezené volání, tak aby ho to nemuselo stát majland. Ono to pak vymáhat je taky těžší.
Mě osobně to nevadí.
Doplňuji:
Neomezené je v tom, že zaplatíte prostě nějakých 7–8 stovek a můžete
se volat kolikrát chcete, prostě nejste omezen – vyjma toho, že po hodině
se hovor vypne. Ale pak můžete zase vytočit to smaé číslo a prostě navíc
nic neplatíte.
Jinak O2 ve svých reklamách má třeba hodinový hovor jen za 6 korun (to se
týká výhodné předplacenky).
Upravil/a: Bedy
0 Nominace Nahlásit |
Některé názory nejsou úplně pravdivé, ono toto useknutí souvisí pouze
s ochranou GSM rámců, které se a to nebudu chodit do velkého detailu, cca
po 60minutách aktivního hovoru začnou opakovat a tím hrozí hacknutí a
možnému odposlouchávání hovoru.
Takže to „useknutí“ tu hraje jako ochranný faktor před nechtěným
odposlechem na technologii, jejíž zabezpečení je poplatné době ve které
se vyvíjela…
0 Nominace Nahlásit |
Může a dělá to. T-Mobile po hodině hovor zcela běžně přeruší.
Štve mne to, ale nezbývá, než abychom pokračovali v telefonátu jako
v dalším hovoru.
Doplňuji:
Česílko, ale to „neomezené“ je ve vztahu k číslům mobilů, ne ve
vztahu k délce hovoru. Bylo tím většinou myšleno, že na volání v síti
(T-Mobile) za cenu třeba 4,–Kč za minutu není další omezení. Mohl jsi za
tuto cenu volat kterýkoliv den a komukoliv. Po hodině Tě sice automat vypnul,
ale mohl jsi novým hovorem pokračovat za stejných podmínek dál. Hovor je
prakticky také délkově neomezený, ale musíš po hodině točit volaného
znovu. (Dnes operátoři poskytují volné minuty na volání bez jakéhokoliv
omezení, čili do všech sítí.) Toho jsem si užila s kamarádkou, která se
odstěhovala do Německa. Než k tomu došlo, tak to byly i hovory
tříhodinové, protože obě jsme účetní a máme i spoustu mimopracovních
aktivit, kde jsme si vyměňovaly zkušenosti. Hodina horovu nám pokaždé
utekla hodně rychle. Teď to řešíme přes skypa. Tady naštěstí žádné
takové přerušení nehrozí.
Zkrátka je třeba chápat, že výraz „neomezené“ má také svá omezení.
Je to prostě reklamní formulace.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
berte odpověď s nadsázkou- operátor useknout hovor nedokáže, ale
přerušit jej dokáže kdykoli,tak jako toto naprogramovat dle smlouvy
poskytovatele.
Hovory by se neměli uskutečňovat delší nežli hodina, to je neprospěšné
z mnoha příčin a mnoha stranám (dalo by to na novou kapitolu). Když potom
znáte člověka, který je na internetové síti nonstop k dispozici a vy
zjistíte,že takto telefonuje, pochopíte, že při své komunikaci na této
síti často telefonuje. Vycházím z faktu, že délka denního času je
generovaná všem stejně ,)
0 Nominace Nahlásit |
Neomezené přece neznamená pro jeden hovor.
Po cca 1 hod ho končí všichni operátoři.
Můžeš přece volat znovu.
0 Nominace Nahlásit |
Maximální délka hovoru je v síti Vodafone 60min, v síti T-mobile také 60min a v síti O2 to je 68min. Máte to napsané v obchodních podmínkách, že je maximální délka hovoru omezena. S neomezeným voláním to nemá nic společného, to je o tarifikaci.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek