Včera jsem si u nich poprvé objednala, přijeli včas, zboží bylo čerstvé, ale dva druhy zboží chyběly. Hned jsem reklamovala. Omluvili se, slíbili přivézt dnes mezi 18. a 22. hodinou. Je 21.55 a zboží nikde…
Máte s nimi někdo nějakou zkušenost?
________
Doplňuji:
Ten den to nedopadlo nijak → nepřijeli. Další den jsem kontaktovala zákaznickou linku, kde mi nabízeli vyřízení připsáním kreditů pro příští nákup. To jsem odmítla s tím, že dokud se tato záležitost nevyřeší, nemohu u nich objednávat. Nakonec jsem si našla vedení firmy a dohodla se na vrácení části ceny nákupu.
Další nákupy už byly lepší, ale úplně v pořádku nebyl ani jeden,
Obchodů s potravinami je více, každý je lepší v něčem jiném.
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, zjentek, independent před 2272 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Tak jak to dopadlo? Je 23.23 a uživatele by jistě zajímalo, jak jste dopadla, když jste tady s otázkou stresovala v čase před koncem lhůty na dodání ;D
Zkušenosti nemáme. Kolikrát ani nevíme, jak tyhle „pokrokové trendy“ pracují. Nerozumíme jim a proto jsme přesvědčeni, že nám udělají život složitým. Často také máme návštěvu krámku spojenou s procházkou. Mluvím za fyzicky a psychicky vyčerpané osoby, které několik dlouhých desítek let dělaly věci jinak.
Upravil/a: zjentek
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit |
určitě známější služby a spolehlivější v tomto oboru jsou www.kosik.cz a www.rohlik.cz
0 Nominace Nahlásit |
@Zjentek:
Nedorazili, 5 minut před koncem lhůty jsem
už nepředpokládala, že by to ještě stihli…
Zatím mám zkušenosti s Rohlíkem, Tescem, Koloniálem
a Košíkem (pod ten teď spadá i Koloniál.cz) a vždycky bylo
všechno v pořádku.
Jen Rohlík jednou nedodal chleba, ale přijel s ním extra další den…
Zvolila jsem „ostatní nakupování“, protože objednávka
potravin online mi nepřijde jako „klasický“ e-shop.