Avatar uživatele
nyjono

Máte zkušenosti s Bonprix? A pokud ano, jaké?

Po kontrole emailu, kam chodí potvrzené objednávky, nám již objednané zboží přišlo před 3 týdny a jiné objednané není.
Přesto mám ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky na dobírku za 917 Kč.

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? GM, ahold, marci1 před 2667 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Zřejmě negativní zkušenosti přetrvávají. V odkazu jeden starší názor.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/mate-nekdo-zkusenosti-s-internet-obchodem-bonprix

V minulosti jsem si koupila dvě trička, ale musím říct, že vydržela i časté prran a stále je nosím na zahradu.

Nemohu se firmy „!zbavit“. Stále dostávám poštou katalog, i když jsem ho několikrát zrušila. Takže jen prolistuji, ale už nic neobjedávám.

Něco podobného , co zmiňujete, se mně stalo u jiného prodejce. Objednala jsem si 2 kusy nějakého extraktu – šlo o malé skleničky. Dostala jsem každou v samostatném balíčku.

Reklamovala jsem, proč to tak. Prý to manžel majitelky popletl. Šlo o malý balíček, nebyl problém se zabalením, tudíž jsem zbytečně platila poštovné – místo Kč 150 , tedy Kč 300. Majitelka mně poslala v obálce nějaký čaj, takže určitě na mně vydělala. Nedávno jsem dostala katalog, ale už nikdy více.

Zřejmě u i Bonprixu nevěděla levice, co dělá pravice, takže objednávku vyřídili znova.

Četla jsem si diskuse na různých stránkách, názroy se různí. Dlouhé dodací lhůty – s tím souhlasím. Majíi jiné číslování, prý je hodně zboží z Polska, to často způsobuje problémy.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Zkušenosti nemám, jelikož již z doslechu vím, že prodávané zboží je nekvalitní. Zákazníci si také stěžují na komunikaci s e-shopem (viz recenze ve zdroji). Pokud sis nic neobjednal, je tudíž výzva bezpředmětná. 🙂
https://obcho­dy.heureka.cz/bon­prix-cz/recenze/

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zjentek

Chápu to tak, že zboží ti přišlo před 3 týdny a protože doma nikoho nezastihli, leží to teď na poště.
Doporučuji platit převodem, ne dobírkou. Pak ti zboží bude ležet 3 týdny třeba na schodech. ;)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
still

Nemám. Ale pozor na to! http://www.co­i.cz/nevyzada­ne-zasilky-nyni-i-na-dobirku-nk507/

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
GM

Zkušenosti mám velmi dobré, jak s komunikací tak se zbožím. U Bonprix nakupuji už min.10 let, tzv. od podprsenky po kabát, za tu dobu jsem vracela zboží asi 2×, peníze na účet mi vrátili do týdne. Nechápu lidi, kteří obchod kritizují, přestože s ním nemají zkušenosti.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek