Dobrý den,
Rád bych od Vás radu.
Ze zákona je dána lhůta na reklamaci kolik dni? 30dní?
Lhůtou myslím to, do kdy prodejce musí reklamaci vyřídit, ať uř opravou,
výměnou zboží, nebo i vrácením peněz.
Od pracovníka jedné prodejny jsem slyšel, že lhůta je tak cca. 6 –
10týdnů, což je více než 30dní a jen mi dodal, že do 30dní se prodejce
musí vyjádřit k reklamaci a třeba i tím, že je postoupena dodavateli a
pak vzniká těch 6 10 týdnů, ale ze strany prodejce je vše v pořádku,
protože do 30dní se vyjádřil.
Prosím o radu to vlastně je.
Moc děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4801 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vyřízení je maximálně 30 dní. Prodejce porušuje zákon. Nabonzujte jej http://www.coi.cz.
Tak ušlechtilý trest jako topení ve Vltavě je bohužel zrušený.
Já myslím že pro některé podnikatelské subjekty by byl tento trest účinnější než kontrola z ČOI (Česká obchodní inspekce) (stačí přepsat, upravit, nenapsat datumy) a pokuta na kterou vydělají dalším okrádáním zákazníků.
0 Nominace Nahlásit |
Pracovník prodejny se fatálně mýlí.
Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje:
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve
složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se
nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná
k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být
VYŘÍZENA bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší
lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se
jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
0
před 4801 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek