Správní poplatek + eko daň + evidenční kontrola.
3Kdo udělil odpovědi palec? Dochy, gecco, zzzlatokopka
před 3487 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
19 let staré auto bude euro nic, takže podle mého názoru to bude 10tis, plus evidenčka 200, plus 800 správní poplatek, takže tedy celkem 11tisíc.
Jinak ve velkém TP je u motoru napsán takový kod, ten určuje tu euro
normu.
Doplňuji:
Jo a pokud přepisuješ na poslední chvíli něco, co už máš koupené
dlouho, tak počítej i s nějakou pokutou:-)
Upravil/a: zzzlatokopka
0 Nominace Nahlásit |
Tak když chceš něco vědět,musíš o tom napsat trochu víc.Nejsme jasnovidci.Předně: má to karburátor nebo už vstřikovací jednotku?
tak majitel mi pouze zdelil,ze je to benzinak,ma klimatizaci,rok 96 a ze by vstrikovani melo byt.....karburator pry asi ma-ale ze by se pry musel podivat…asi tomu moc nerozumi… :)
Dekuji za odpoved.K spravnimu poplatku,eko dani a evid.kontrole-kolik to
zhruba je?jsem v tomhle uplny zacatecnik,tak prosim o pochopeni:)
Zda ma auto vstrikovani nebo karbur.zjistim od majitele vozidla,zatim jen vim ze
je to Toyota rav 4, 2,0 , 19let stare-ale v dobrem stavu,ted byla technicka a
za 2roky pry bude potreba novej katalyzator
to ma bud vstrik nebo karburator-oboje to nemuze mit. S karburatorem je EKO za 10 tis kč. Ale na 99% myslim,ze to ma uz vstrikovaci jednotku.Ted jde o to,jestli vicebodovou,tak EKO poplatek bude 3 tis kč.Pokud jednobodovou,tak EKO je za 5 tis kč.
Pro srovnání: Za felicii nevím jestli 94 nebo 96, 1.3l benzin, 50kW jsem paltil eko 3000 (kdysi)