platí pro mne právo 14-denní lhůty na vrácení zboží bez udání
důvodu?
Doplňuji:
Lukasy: obchod může mít podmínky jaké chce, ale pokud si nechám zboží
poslat poštou, mám nárok na jeho vrácení do 14 dnů bez udání důvodu a
to ze zákona…
ale mne zajímalo, zda to, že si zboží vyzvednu v prodejně, není ze strany prodejce napadnutelné, že sem si to nemusel objednat přes internet…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: lukas.zmizik
Zajímavá 0 před 4498 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dobrý den,
nezáleží na tom, jak se k té věci v konečné fázi dostanete, ale jak
jste jej objednali.
Pokud přes internet, pak platí tato lhůta bez ohledu na to, zda jste ten předmět fyzicky přebral či jej doručila např. Česká pošta
Zůstávám s pozdravem.
Doplňuji:
Napíšu to tedy znova.
Nezáleží na tom, jak si zboží vyzvednete, zda Českou poštou, PPL či osobním odběrem.
ALE na tom, jak si zboží objednáte, jestliže přes internet, pak
m á t e právo toto zboží vrátit do 14 dnů bez údání důvodu.
Spravuje to ust. § 53 odst. 7 zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník.
Zůstávám s pozdravem.
Upravil/a: meTTax
0 Nominace Nahlásit |
Četl jsem na webech spotřebitelských organizací, že záleží JAK BYLA UZAVŘENA KUPNÍ SMLOUVA, tedy zda jste objednal přes telefon, email, e-shop, papírový dopis, …
Pokud to byli „PROSTŘEDKY DÁLKOVÉ KOMUNIKACE“, tak máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy a dostat peníze zpět (snížené o částku odpovídající uvedení zboží do zpět „prodejního“ stavu, tedy např. nové zablistrování, …), vyjímka je např. na noviny, rozbalené CD, … spoďáry a podprsenky, „smradlavé“ ponožky, …
Forma odběru na to nemá vliv, jen způsob uzavření smlouvy.
0 Nominace Nahlásit |
To zaleži jake má podminky ten určitej internetový obchod.
Mělo by to platit, ale tak zaleři na nich.
0
před 4498 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek