Jednou jsem šel s otcem do obchodu, který za minutu zavíral. Já jsem se chtěl prodavači omluvit, protože kvůli nám zavře později. Táta řekl, že omlouvat se prodavači je na zavření do blázince a naoap by se podle něj měl prodavač omluvit nám, protože na nás nemá moc času.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3220 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Není. Taky jsem se omluvila v Tabáku prodavačce
myslela jsem si, že mi nevrátila správně peníze, ale
vrátila. Stává se mi to čím dál tím častěji.
2Kdo udělil odpovědi palec? marci1, sesednizkola
před 3220 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V tomhle případě asi ne.
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 3220 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Prodavač je také jen člověk, který by rád ke své rodině, za svými přáteli apod. Tedy ano, omluva je v tomto případě slušnost. Tobě nic neudělala, prodavače potěšila. Dělej to tak dál a bude-li to dělat každý, bude svět krásnější místo pro život.
Tvůj otec asi bude patřit k těm, kteří hlídají hodinky, když mají jít z práce, ale ohledy na druhé moc brát nebude. Ber to tak, že starého psa novým kouskům nenaučíš.
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 3219 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě ne! Prodavač má jasně stanovenou dobu prodávání a je na ní už zvyklý. Každá omluva v této situaci jen značí,že jste takzvaně „na vyšší úrovni“.
0
před 3214 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek