Nesouvisí to s rovnováhou života na Zemi ?
Doplňuji:
Doplním Annas z jiného soudku.
V devadásátých letech světová zdravotnická organizace (VHO) spustila
očkovací kampaň Nicaraqui, Mexiku a na Filipínách. Miliony lidí ve věku
15 – 45 měli být očkovány proti tetanu. Očkovány však byly jen ženy
a dívky.Když se o to začala zajímat jedna římskokatolická organizace
vyšlo najevo že očkovací látka obsahuje hormon HCG. Když se tento hormon
spojí s jedem původce tetanu, vyvolá tvorbu protilátek jež vedou
k předčasnému ukončení těhotenství !!! Poté vyšlo najevo že na
vývoji očkovací látky spolupracovala Světová banka a Ministerstvo
zdravotnicí USA spolu s nadací pro otázky populace ! To není náhoda !
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 11Pro koho je otázka zajímavá? anonym, annas, vagra, iceT, Andělé, johana 56, Bublinnka, Lucijej, Damiana, anonym, zjentek před 4312 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Trochu jiný pohled, než se běžně uvádí.
Kde se vlastně vir HIV vzal?? Tvrdí se, že vir HIV vznikl při pohlavním
styku člověka s primátem někde v Africe.
Záhadou původu HIV se zabýval také Dr. Jonathan Mann, řekl.: Více jak
medicínsko vědecký problém je AIDS spíše společensko politické
spiknutí.
Již bylo mnohokrát odborně, oficiálně dokázáno že vir HIV je
umělého původu (tj. neznikl v přírodě, nýbrž v laboratoři). Geny
této nemoci se nevyskytují u žádného živočicha ani člověka,
z genetického potenciálu tedy vzniknout nemohl. Tady se vědci dělí na dvě
části, na ty, co znají pravdu (o umělém původu HIV), a ty ,kteří jsou
placení vládou.
Senátor M.W.Cooper zveřejnil, že tato nemoc byla vyrobena jako světový
prostředek umělého a násilného snížení populace. Vir HIV se měl
použít proti celé populaci a rozšířit prostřednictvím vakcín
poskytnuté Světovou zdravotnickou organizací. Protože měla být
zdecimována většina populace, rozhodla se vládnoucí elita zaměřit
především na ,,nežádoucí elementy společnosti,, a vyhladit je.
Především se počítalo s vyhlazením černé, hispánské a homosexuální
populace.
Pokračování v odkazu
http://freedom7.blog.cz/0905/hiv-kde-se-vubec-vzal
4 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?vagra, led, Damiana, mosoj Nahlásit |
Nemoci souvisí s nerovnováhou života na Zemi, měla jsem za to, že mezi ně patří i AIDS. Dosud jsem nevěděla, že vir HIV je uměle vytvořený. Přiznám se, že tj. pro mne opravdu novinka…
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Existuje na to celá řada teorií až po tu, která existenci AIDS uplně
popírá
http://leva-net.webnode.cz/products/hiv-aids-pravda-nebo-podvod-/
Na skutečný a solidně podložený závěr si budeme muset zřejmě ještě
popčkat.
0 Nominace Nahlásit |
pokud to nevyvinuli v laboratoři( tak jako teď vyvíjejí bakterii, která dokáže rozložit molekulu vody na vodík a kyslík .)), tak jsme si to nejspíš přinesli od jiných živočišných druhů, kterým tak obětavě vnikáme do jejich přirozeného prostředí a přinášíme si od nich viry,bakterie a parazity jako suvenýry na památku
0 Nominace Nahlásit |
Přidávám jeden odkaz,který s daným tématem také tak trochu možná
souvisí.
http://jedenacteho-zari.7x.cz/rubriky/iluminati-a-symbolika/americky-stonehenge
Doplňuji:
Americký Stonehenge
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Doplním „konšpiračnú“ teóriu
„Co je tedy hlavní příčinou AIDS? Jedna výmluvná statistika –
zatímco procento HIV-pozitivních se za posledních 25 let nezměnilo (a
pravděpodobně bylo stejné i před 50, 100, 500 lety), výskyt případů
AIDS od roku 1980 velmi věrně kopíruje trend počtu drogově závislých.
Duesberg proto navrhuje hypotézu, že hlavní příčinou AIDS je užívání
drog, homosexuální promiskuitní životní styl, nebo kombinace
obojího.62 procent AIDS pacientů v USA jsou homosexuální muži,
33 procent jsou drogově závislí, přičemž drtivá většina
z homosexuálů trpících AIDS jsou zároveň občasní nebo trvalí
konzumenti drog. Zbývající 3–5 procent případů AIDS připadá z velké
části na další dvě rizikové skupiny – hemofiliaky a příjemce
krevních transfuzí, ale ani zde se nejedná o HIV infekci, ale mechanismus
vzniku poškození imunitního systému je jiný.
Co se týká Afriky, zde se jedná o úplně jinou záležitost,
z epidemiologického pohledu spolu nemají "africký AIDS“ a „americký
AIDS“ téměř nic společného. Hlavní příčinou syndromu selhání
imunity v Africe je dlouhodobá podvýživa, špatné hygienické podmínky a
časté bakteriální a parazitické infekce."
viď odkaz u Drapa
O teorií umělého původu HIV mluví mimo jiné nositelka Nobelovy ceny míru
Wangari Maathai.
pokračovanie aj s odkazmi v diskusii.
0 Nominace Nahlásit |
Konspirační teorie
Jelikož onemocnění HIV se objevilo poměrně rychle a znenadání, objevila
se celá řada spekulací, která se snažila rychlý nástup této nemoci
vysvětlit lidskou činností respektive jako výsledek armádních pokusů a
stal se i nástrojem souboje hlavních mocností 20. století. Například
Pavel Alexandrovič Jefremov se od roku 1978 v moskevském ústředí KGB
podílel na vymýšlení různých dezinformací – například vytvořil
fámu, že virus HIV byl uměle vytvořen v americké vojenské
laboratoři.[12] O teorií umělého původu HIV mluví mimo jiné nositelka
Nobelovy ceny míru Wangari Maathai.
V současnosti jsou konspirační teorie o umělém původu viru většinou
vědecké obce odmítány, jelikož v době prv-ních zdokumentovaných
případech výskytu HIV nebyla technologická vyspělost lidstva na takové
úrovni, aby umožňovala složitou genovou manipulaci s virem a výrobu
nového viru.
Přestože se tu už po 4 roky soustavně řešily nesmyslné konspirační
teorie, jak vidno, stále je fůra hejlů, co na to skočí z nějakého
privátního a neověřeného blogu a ještě mu dalších 14 pomýlených dá
falešné palce.
Jen trocha logiky, proč by státy světa vynakládaly milióny dolarů na
léčby, pokud by chtěly redukovat světovou populaci. Na to stačí války a
ostatní hospodářské, politické a demografické faktory. Argumentu, že by
všichni vědci světa byly zkorumpování jakousi „vládou“, by mohl
naletět jen nemyslící primitiv.
(O poškozování tazatelů chybnými odpověďmi nemluvě).
Tristní je, pakliže pavědy šíří pedagog s titulem.
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/HIV
3 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym, beer, www Nahlásit |
to sedí.....jen stačí vidět oko hora na vrcholu pyramidy..........
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4311 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dr.Axl, vy ako technik ste už odborník aj na AIDS?
Aj wikipédia sa môže mýliť, či podávať skreslené informácie, čo aj
tvorcovia priznali. Píšu ju ľudia a všimnite si, že tam je možnosť aj
editovať, tj.opraviť.
„V současnosti jsou konspirační teorie o umělém původu viru většinou
vědecké obce odmítány“ to znamená, že vedecká obec nie je jednotná a
nedokázala prirodzený, či umelý pôvod víru.
Na druhej strane, prekvapuje ma, že vy, ako inteligentný vzdelaný človek,
nepristupujete k diskusii, ale klesáte rovno k slovným a urážlivým
napadnutiam.
Na vašom mieste by som požiadala annas o ospravedlnenie a navrhla adminovi
vymazanie odpovede s tak hanlivým dehonestujúcim dovetkom. Veď ste porušili
kodex tejto stránky – určite viete, ktorý bod.
led, ja vam nechci brat iluze .. pisete o Dr. jako o :
ako inteligentný vzdelaný človek … vy jste asi dnes jedla vtipnou kasi ..
to by jste pak mohla rovnou napsat i o me ! :)
.. a omluvit se an. ? :)) to jste si pridala po vtipne kasi a i vtipny dezert
! :o)
nemýlte sa -iv- inteligentný vzdelaný človek Dr.Axl je, to nemožno poprieť, aj keď sa na niektorého človeka hneváte neberte a neznižujte jeho hodnotu. -iv- znižujete tým aj svoju hodnotu a to by bola škoda, pretože to ne je pravda.
led, trochu si dovolím doplnit: bez vzdělání a charakteru, s takovým si promluvíte na nízké úrovni. Míra nebezpečnosti pro společnost vysoká. Se vzděláním a charakterem, s takovým si promluvíte prospěšně,doslova tvůrčí hovor po všech směrech,míra nebezpečnosti pro spol.nulová. Bez vzdělání a s charakterem,příjemně si promluvíte, míra nebezpečnosti nízká. Se vzděláním a bez charakteru si promluvíte v přetvářce,falešně. Míra nebezpečnosti pro společnost extrémně vysoká. Nelze popřít, co píšete o dotyčném. A ten charakter se určuje jinak. Musíme si být vědomi,co cítíme,když člověka necháte mluvit a sledujete.. a to včetně psaného textu. Pro určení kategorie pak více než tuto intuici nepotřebujete. A jistotu, že vrána k vráně sedá.
led: Také souhlasím. Já mám ale velký problém s tou nešťastnou prezentací – bohužel. Kdyby ubylo negativních emocí… Z morálního hlediska opravdu nelze kladně hodnotit (tedy palcovat:-). Takhle se to nedělá, snižuje to úroveň a důstojnost uživatele, který by to neměl mít zapotřebí.
no tak jo … uz budu hodna ..
( tedy : … jenom dneska ) :)
ja vim jak to myslite .., sama jsem si nekdy neprijemna sama sobe a sama sebe
nekdy ani nepoznavam :) , ale neverim, ze to jde se zlym ( negativnim ) clovekem
jednat v dobrem .. to asi opravdu s inteligenci nema nic spolecneho …
Dobrý večer :), mohu s dovolením vložit svůj názor?
Ve vší úctě k -iv- i led…vážím si vás obou. Na -iv- mám moc ráda
svou bezprostřednost,upřímnost,dobrotu,je hodná…z led jsem okouzlená
její moudrostí a skutečnou upřímností a tak mi to nedalo se
vyjádřit…:)
Osobně vnímám Dr.Axla jako vzdělaného člověka,má široké spektrum
slovní zásoby,naučila jsem se od něj spousty pro mě cizích slov. To se mu
musí nechat.Svým vyjadřováním mě na začátku okouzlil. Ale po čase také
znechutil svou nenávistí a závistí,se kterou jsem se v takové míře
ještě nesetkala. Jeho závist je nechutná,jeho vzdělání vysoké.Vnímám
oboje,závist ale nejvíce.
Moc bych si přála být inteligentní,vysoce vzdělaná,každičká nová
vědomost je obohacení,je to krása tolik vědět…Vždy si vážím každého
inteligentního člověka,obdivuji ho pro své vědomosti.
Ale nejhlubší a nejcennější obohacení pro mne je moudrý člověk. Moudro
a inteligence nejsou na stejně úrovni.
Jen mě mrzí,že jediný člověk se snažil nechutně pošlapat zajímavou
myšlenku mosoje,pro mne velmi upřímného člověka,který je sám sebou.
Dr.Axl má samozřejmě právo na svůj názor,pro někoho může být
zajímavý,ale kdo mu dal právo ho takto nechutně a urážlivě znevažovat?
Měl by se svou širokou slovní zásobu naučit také správně používat.
Teprve tehdy mají slova ten opravdový smysl…
:))
Bez dalšího komentáře cituji:
"Uvažuji-li o lidech, kteří mě osobně nenáviděli či nenávidí, uvědomuji si, že je spojují některé vlastnosti, které – sečteny a společně rozebrány – nabízejí určitý, zajisté jen velmi všeobecný, výklad původu jejich nenávisti.
V podvědomí nenávidějících dřímá zvrácený pocit, že jsou jedinými pravými držiteli kompletní pravdy, a tudíž jakýmisi nadlidmi či dokonce bohy, a že z tohoto titulu zasluhují kompletní uznání světa, ba dokonce jeho kompletní povolnost a loajalitu, ne-li slepou poslušnost. Chtějí být středem světa a jsou permanentně frustrováni a podrážděni tím, že svět je jako svůj střed nepřijímá a neuznává, že si jich dokonce snad ani nevšímá, ba že se jim možná i posmívá."
Annas,hned jsem pochopila,že Dr.Axl útočí hl.na Tebe. Mrzelo mě,že tím
pošpinil i myšlenku mosoje,která byla pro mne zajímavá. Pošlapal Tebe,ale
to jsem vlastně zapomněla dodat.Ale myslela jsem Tebe také.
Hl.jsem reagovala na názor led,který se mi velmi líbil. Souhlasím s ní,že
na člověku je třeba vidět vše a to jak zlé,tak i dobré.
Co se týče Dr.Axla,k němu jsem se už vyjádřila. Vnímám jeho
vzdělání,ale jeho nechutná závist ji převyšuje.
Číhá na Tebe jak sup,ale mršinou je si sobě sám…:))
Andělé, pochopila jsem, protože Tě znám. Kdyby náhodou ještě někdo vyjádření četl, tak jsem upřesnila.
Nemám už co dodat … mnozí mu tleskají …
Děkuju,že jsi to upřesnila. Škoda,že jsem zapomněla dodat,že
hl.útočil na Tebe a přitom to bylo to první,čeho jsem si hned všimla.
On je sice vzdělaný,toho si nejde nevšimnout,ale toť vše. Za to si potlesk
nezaslouží. Myslím,že mu upřímně netleská nikdo. Leda tak v pekle,kde
mu už topí pod kotlem…:))
Andělé, jaké vzdělání máš na mysli? To bude právě možná ten důvod k závisti, když někdo má „pouze“ maturitu ( + VUML? ) a jiný absolvoval VŠ. Většině to samozřejmě nevadí, ale někdo jen využívá náhody v začátečních písmenech svého příjmení 🙂
Sůwo,a jo,vždyť on vlastně žádný titul nemá,na to jsem úplně
zapomněla…a já tu o něm píšu,jaké to má vysoké vzdělání.
Uznávám,přecenila jsem ho,o vysokém vzdělání se mluvit nedá.Ale svým
způsobem inteligentní je,ale jak je vidno,hraje si tu na víc. Jenomže na
někoho,kdo titul má,je přirozeně inteligentní a nehraje si na nic,na něj
zdaleka nemá…že by opravdu odtud pramenila jeho nezměrná závist?
To nechápu,proč si teda ten titul nedodělá místo toho aby si na něj hrál?
To si raději bude své nesebevědomí kompenzovat ponížením druhých?Jak
slabé…ale že se mu povedlo alespoň mě přelstít…:-)
Andělé, nic si z toho nedělej, naletělo na ten „titul“ víc lidí.
Já i to užívání cizích slov na veřejných stránkách považuji za
ponižování ostatních, nebo přinejmenším za nevychovanost. Každý by se
zde měl snažit, aby mu bylo rozumět, jinak snad nemusí ani odpovídat…
Studovat by mohl leda tak U3V a z té se tituly nezískávají, je to
důchodce, stejně jako já i mnoho dalších 🙂
Sůwo,dávám Ti upřímně zapravdu. Kolikrát,když jsem jeho textu
nerozuměla a na netu si ho přeložila,sice se naučila nová slova,ale když
jsem pochopila oč jde,říkala jsem si,proč to napsal tak složitě. No
jo,proč dělat věci jednodušeji,když jdou složitěji…vypadá tím
„chytřeji a druhý blběji“ 😁 Tj.ale liška mazaná…A už je
důchodce?Někde psal,že je starší…tak to jo,to by si mohl udělat vysokou
třetího věku,ale nedávají titul,jo? Tak si ho vlastnoručně
„vyrobil“.
No jo,na to zapomínám,že je vás tu více důchodců,mám vás všechny jako
byste byli v mém věku.:-)
Nó,letos mi už končí třicítka a budu mít čtyři křížky..ale pořád jsme ještě mladý holky,né?,to se ještě vyplatí…:-)))
Dôchodca neznamená, že to musí byť človek duševne starý.
Niekedy aj mladí ľudia sú duševne dôchodcami.
Vidíš Annas, já jsem tě taky nikdy neviděla a mám tě ráda. Ono totiž
obvykle „stačí“ jen to, jak se člověk ve společnosti „předvede“,
moc dobře je z jeho projevu poznat, zda za něco stojí nebo ne. A kde má
sám problém. Pochopitelně nemyslím nějakou cílenou přetvářku, na kterou
je možná někdo velký mistr, ale upřímné zapojení se a reakci
v kolektivu, kde se dotyčný pohybuje delší dobu.
Záleží také na obsahu a formě toho jak co prezentuje. Někdo „to nedá“
nikdy. A pak kolem sebe začne kopat a umělé pozlátko odpadne. Mám takovou
zkušenost, že vždy stačí chvilku počkat. On se každý předvede. Btw –
vždyť ani nemusíme chodit daleko, ne?:-)
Omlouvat se za své slušné chování, muset obhajovat sám sebe před
hlupákem? To je ztráta času a zbytečná oběť své sebeúcty. Něco se
opravdu nevyplatí řešit, jen ignorovat.
Ad Damiana.
Uvědomuji si to, že je zbytečná ztráta věnovat čas tomu, kdo nechce
pochopit, protože považuje za správné jen to, co dělá sám …
Ale přesto bych si přála , abych na své cestě potkávala častěji anděly než démony 🙂
Damiano, ještě jednou ti děkuji.
„Co je tedy hlavní příčinou AIDS? Jedna výmluvná statistika –
zatímco procento HIV-pozitivních se za posledních 25 let nezměnilo (a
pravděpodobně bylo stejné i před 50, 100, 500 lety), výskyt případů
AIDS od roku 1980 velmi věrně kopíruje trend počtu drogově závislých.
Duesberg proto navrhuje hypotézu, že hlavní příčinou AIDS je užívání
drog, homosexuální promiskuitní životní styl, nebo kombinace
obojího.62 procent AIDS pacientů v USA jsou homosexuální muži,
33 procent jsou drogově závislí, přičemž drtivá většina
z homosexuálů trpících AIDS jsou zároveň občasní nebo trvalí
konzumenti drog. Zbývající 3–5 procent případů AIDS připadá z velké
části na další dvě rizikové skupiny – hemofiliaky a příjemce
krevních transfuzí, ale ani zde se nejedná o HIV infekci, ale mechanismus
vzniku poškození imunitního systému je jiný.
Co se týká Afriky, zde se jedná o úplně jinou záležitost,
z epidemiologického pohledu spolu nemají "africký AIDS“ a „americký
AIDS“ téměř nic společného. Hlavní příčinou syndromu selhání
imunity v Africe je dlouhodobá podvýživa, špatné hygienické podmínky a
časté bakteriální a parazitické infekce."
viď odkaz u Drapa
Dr.Axl:„Jen trocha logiky, proč by státy světa vynakládaly milióny dolarů na léčby, pokud by chtěly redukovat světovou populaci. Na to stačí války a ostatní hospodářské, politické a demografické faktory. “
„Na otázku, proč současný stav ohledně viru HIV vůbec vznikl, odpovídá jeden oslovených vědců: "Je to jednoduché. Na HIV vydělává velmi mnoho lidí velmi mnoho peněz. A peníze jsou silnější než pravda“. Ale celá záležitost má ještě hlubší pozadí, rozkryté v dokumentech „Why deficit stopped mattering“, „EFS and its history“ a „HIV-AIDS fraud“. "
ESF financováním (prostřednictvím OSS a pak CIA) vybudovala celosvětovou
propagandistickou síť, která tak značně zkreslila dnešní historii
(včetně mazání povědomí). Byly přímo zapojeny do prakticky všech
hlavních podvodů USA / skandál od svého založení v roce 1934: zlato
London, Kennedy atentáty, Írán-Contra, CIA s drogami, HIV, a co hůř
…
A vymýšlet další příčinu AIDS:. virus HIV Díky HIV = AIDS podvodu,
vláda rozdala zdarma jehly místo zátahu na užívání drog.
(google preklad)
http://www.marketskeptics.com/2011/06/the-hivaids-fraud.html
http://www.marketskeptics.com/2011/06/the-esf-and-its-history.html
http://www.marketskeptics.com/2010/10/why-deficits-stopped-mattering.html
V 2004 Maathai povedala: „Nemám tušení, kdo vytvořil AIDS a zda je to
biologický činitel, nebo ne. ale vím že nepochází z Měsíce . Vždycky
jsem si myslela, že je důležité říci lidem pravdu, ale myslím, že je
nějaká pravda, která nesmí být příliš řečená“, na otázku, co tím
myslí, pokračovala," mám tím na mysli AIDS. A jsem si docela jistá, že to
nepochází z opice.„
http://en.wikipedia.org/wiki/Wangari_Maathai
Vážený dr.Axl tým, že ste neoddelili citát z wikipédie od vašich
vlastných myšlienok ste sa dopustili plagiátu.
"Přestože se tu už po 4 roky soustavně řešily…“ už nie je citát
z wikipédie
jedna z „hejlů“,„pomýlená“ a „nemyslící primitiv“ vami
urazená led
Konspirační teorie
Jelikož onemocnění HIV se objevilo poměrně rychle a znenadání, objevila
se celá řada spekulací, která se snažila rychlý nástup této nemoci
vysvětlit lidskou činností respektive jako výsledek armádních pokusů a
stal se i nástrojem souboje hlavních mocností 20. století. Například
Pavel Alexandrovič Jefremov se od roku 1978 v moskevském ústředí KGB
podílel na vymýšlení různých dezinformací – například vytvořil
fámu, že virus HIV byl uměle vytvořen v americké vojenské
laboratoři.[12] O teorií umělého původu HIV mluví mimo jiné nositelka
Nobelovy ceny míru Wangari Maathai.
V současnosti jsou konspirační teorie o umělém původu viru většinou
vědecké obce odmítány, jelikož v době prv-ních zdokumentovaných
případech výskytu HIV nebyla technologická vyspělost lidstva na takové
úrovni, aby umožňovala složitou genovou manipulaci s virem a výrobu
nového viru.
Přestože se tu už po 4 roky soustavně řešily nesmyslné konspirační
teorie, jak vidno, stále je fůra hejlů, co na to skočí z nějakého
privátního a neověřeného blogu a ještě mu dalších 16 pomýlených dá
falešné palce.
Jen trocha logiky, proč by státy světa vynakládaly milióny dolarů na
léčby, pokud by chtěly redukovat světovou populaci. Na to stačí války a
ostatní hospodářské, politické a demografické faktory. Argumentu, že by
všichni vědci světa byly zkorumpování jakousi „vládou“, by mohl
naletět jen nemyslící primitiv.
(O poškozování tazatelů chybnými odpověďmi nemluvě).
Tristní je, pakliže pavědy šíří pedagog s titulem.
zaujala mne věta:
Jen trocha logiky, proč by státy světa vynakládaly milióny dolarů na
léčby, pokud by chtěly redukovat světovou populaci.
Odpověď je taky logická:
státy světa vynaloží milióny dolarů do kapsy pharmacie( sobě do
vlastních kapes) a ještě zredukují světovou populaci(nebo snad znáte
tabletu, která je vyrobena, aby pomohla vám? ..ale jděte).
Redukuje se to právě těmi
naivními,otupělými,navyklými,poslušnými.
Je vidět že jste nepochopil smysl otázky a hlavně dopad populační
exploze na konec lidské rasy !!!! Že by něco tak jasného a jistého nechalo
světovou vladnoucí kliku v klidu, tomu se nadá věřit. Doporučuji více
číst a nejenom se brouzdat po netu. Jedná se již o takový počet lidí že
klasická válka na to nestačí.
Od nikoho jsem víc konspiračních teorií neviděl než od Vás.
Jinak nic nového jste v tomto směru nepředložil než názory jak říkáte hejlů, mezi něž zřejmě patříte.
Vyplňuji Vaše přání a píši : Nepřeji si kontakt ani žádost o přidělení bodů !
neDr., ta vase zavist vuci an. je uz prasiva ! zrovna vy piste o bodech !
sam kolikrat odpovite na dve otazky denne, dostane 2 palce , ale naskoci vam
30 – 50 bodu ! vy sam se i s ocko dobodovavate za jakoukoliv kravinu …
od zadu , kdyz se podivam do profilu jak jste bodoval Bohemicku, ocko, pusinku a
kdovi koho jeste ..
jednou jste me psal, ze chcete byt za kazdou cenu na te prvni strance a ze vas
stve, kdyz vas nekdo predbehne .., tak s edobodovavate i vy sam z falesnych
profilu a to ma byt ok ?
nemuzu za to, ze vy jste oblibeny jen u ocka .. musite se zmenit , pak mozna
nejake body ( myslim tim ty prave ) pribudou i vam ..
ja uz take vim, proc jste me posilal ty vsechny vase odpovedi a otazky .. a
jeste jste me posilal na Slovenske odpovedi, abych se prihlasila …
ble -iv-
jezimaria ! led ! to ne !!! :)
to se omlouvam, jestli to tak vyznelo a opravdu mohlo ! :(
ble … je na toho, jak a jakym zpusobem me tam lakal ! :)
annas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2651 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1357 | |
led | 1356 | |
aliendrone | 1181 | |
zjentek | 1080 | |
Kelt | 1015 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |