Neni to trestne , ani nedostanete pokutu .. jen si priste objednavejte zbozi
o kterem budete presvedcena , ze ho budete chtit i za 3 dny. Ale stat se to
muze , kdyz to nebude pravidlem … mailem bych se ale omluvila. Duvod psat
nemusite , jen omluvu.
Ale zalezi na vas. -iv-
0 Nominace Nahlásit |
Žádný postih nehrozí, pokud ovšem nebyla podepsána smlouva, kde jsou jiné podmínky. V každém případě je to ale nesolidní , osobně bych alespoň zavolal nebo napsal. Posílající s tím bude mít zbytečné výdaje a starosti, které mu nikdo nevrátí
0 Nominace Nahlásit |
Trestné to není,žádný postih nehrozí.Jenom prodejci,díky neserioznímu objednateli,vzniknou zbyrečné náklady.A,protože prodejci mají takovýchto negativních zkušeností dost,umí si dnes takového objednatele,mezi sebou, „ošetřit“.Právě,kvůli takovým „zákazníkům“,raději požadují platbu předem.
0 Nominace Nahlásit |
Odesílajícímu jste svým jednáním způsobila škodu, kterou jste povinna uhradit. Pokud to je internetový obchod, může mít v obchodních podmínkách, které jste schválila, pro tento případ stanovenou pokutu. Nejlepší bude zavolat, omluvit se a o náhradě se dohodnout.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek