Odpoveď byla označena jako užitečná
Kdybych měl dítě, které by dostalo 5 z domácího úkolu, se kterým jsem mu pomáhal, tak bych si řekl, že bych měl hlavně potrestat sám sebe. Když syn (nebo dcera) dostal/a sardel, přičemž jsem mu/ji byl nápomocen k úkolu, tak jsem asi pomáhal špatně.
V takovém případě bych uplatnil metodu přirozených důsledků a pokud by moje dítě propadalo, tak bych mu zaplatil doučování. Sobě bych si dal trest v podobě procvičování látky, která byla obsažená v daném DÚ.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Hufnágl Nahlásit |
Nejsem si jist, že trestat je v tomto případě to pravé… Mě by nejdřív asi zajímalo, jak k tomu došlo.
2Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, DoTazatel
před 1749 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Za takové blbosti bych netrestal.
Učitel navíc může dát pětku třeba jen tak z rozmaru.. Jak si
usmyslí.
2Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, hapiky
před 1749 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Hloupost se může vymstít, proto ji trestat nemá smysl.
2Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, DoTazatel
před 1749 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zjistit, kterou látku neovládá a potom buď někdo z rodiny, nebo někdo známý mu to pomalu a klidně, (po částech) vysvětlí a otázkami zjistí, jestli žák (žákyně) tomu rozumí. Mělo by to být názorné (např. stříhání papíru při učivu o zlomcích) a klidné, bez emocí.