Dobrý den, jsem nezletilý a chci spolu s celou třídou podat stížnost na profesora, kterého máme na fyziku. Jde o to, že jsme psali test, který hodnotil v nesouladu se školním řádem, a když jsme to s ním řešili, nehodlal nám nijak odpovídat a řekl nám, ať to řešíme po uzávěrce klasifikace. Nakonec se škola rozhodla mu vysvětlit, aby dané hodnocení písemky změnil. On pod nátlakem udělal, co mu škola nařídila, ale chce nechat známky takové, jaké jsme měli po předchozím hodnocení. A aby to vycházelo průměrově, rozhodl se přepočítat a celkově změnit váhy všech známek za tento půlrok. Díky tomuto kroku propadne z daného předmětu 5 lidí, a to i těch, co mají průměr daleko lepší než na propadnutí. Kupříkladu já mám 4,03, ale i přesto mi chce dát za 5. Když jsme se s ním snažili rozumě bavit, odmítal nás. Donesli jsme mu i zvláštní úkoly za malé jedničky a ptali se, zda se dá se známkou ještě něco udělat, ale poslal nás do háje. Doufám, že se najde někdo rozumný, kdo mi na následující otázku odpoví. Dá se s tím něco dělat, nebo musíme přijmout známku? Předem děkuji za odpovědi.
Zajímavá 0 před 2718 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Hodně nejasností, bez pohledu druhé strany není možné řešit.
Několik poznámek.
Zpravidla se stížností řeší na třídních schůzkách, kde se rodiče obrátí na třídního, třídní důvěrník zapíše a zápis se předá vedení školy, které se bude snažit stížnost vyřešit.
Nebo ať se zástupci třídy domluví s třídním učitelem a ten domluví schůzku u ředitele. Dovíte se víc.
Nepřijat známku? Nechat se přezkoušet, jak jsem napsala výš.
Komisi stanoví ředitel, zpravidla bývá předsedou. Zde můžete prokázat, že pětka či čtyřka neodpovídají vašim vědomostem, že máte navíc.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Jaksi nerozumím, nevyhovuje vám způsob hodnocení a chcete nastolit obdobu
komuny, kde všichni budou rozhodovat, co je správné a co ne? Hurá, nová
revoluce na obzoru! Učení s lidskou tváří a samohodnocením… To žádá
moderní doba…
Pokud nesouhlasíte s hodnocením a uloženým tématem, požádejte ředitele
školy o opakovanou kontrolu vašich znalostí . Ale naozaj učivo
ovládate?
Co je to za průměr 4,03? To je matematický průměr známek, nebo průměr
znalostí. Při hodnocení 5 bodů, na rozdíl od čínského školního
20 bodového hodnocení, je to pouze hrubé orientační bodování znalostí
v závěrečném klasifikování, kde se hodnotí nejen matematický průměr
známek, ale zejména skutečná znalost stanovené látky, aktivita během
vyučování.
„Jde o to, že jsme napsali test, který hodnotí v nesouladu se školským
řádem“…
nemýlte se, test se vyhodnocuje podle správnosti odpovědí, ne podle
školního řádu!
„Donesli jsme mu zvláštní úkoly za malé jedničky“ to je vtip? Co je to
zvláštní úkol?
Komenský, prac se do pravěku
…několik otázek:
Nezletilý žáci mají profesora? To je gymnázium, nebo soukromní škola, kde
nejen provoz školy, ale taky vyučování řídí sponzoři a majitelé školy?
Nebo je to dokonce nový typ školy, kde vyučování řídí přímo
žáci?
"Hochu, hochu, se zlou v životě svem, potážeš…"Cesta do hlubín
študákovy duše
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Celé pozadí tohoto případu neznám, takže si můžete stěžovat, ale od školáků to asi žádnou váhu mít nebude. Lepší výsledek by určitě mělo, kdyby si hromadně stěžovali rodiče na adresu vedení školy. Pokud by ovšem stížnosti byly oprávněné.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Klasický student. Celý půlrok na to kašle a na poslední chvíli se snaží se známkami něco udělat, když už mu teče do bot. Aritmetický průměr je jen odhad známky, učitel může (a měl by) do známky zakomponovat i aktivitu, zájem o předmět, snahu se ho naučit. Pokud vidí, že máš absolutní nezájem, děláš bordel a známky jsou ti ukradené, tak se přeci k tobě může chovat úplně stejně, jako ty k němu.
Bylo by lepší se na písemku naučit a ne pak omlouvat svou neznalost tím, „že to bylo těžké a nikdo to neuměl“.
Samozřejmě můžeš (rodiče) požádat o komisionálky, ale průměr 4,03 ukazuje, že to není tak, že se ti nepovedla jedna písemka, nýbrž jde o kontinuální flákání a na komisionálkách tě budou zkoušet ještě víc než učitel a z celého učiva, souvislostí a logických odvození.
3Kdo udělil odpovědi palec? iceT, Arne1, Mc Merkurion
před 2718 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Se vším se dá něco dělat. V tomto případě by jistě pomohlo více se věnovat učení. Další možností je stěžovat si u vedení školy. Dost dobře nechápu, co je protilidského na tom, když učitel chce, abyste se ve škole něco naučili.
Upravil/a: quentos
2Kdo udělil odpovědi palec? dudu, Mc Merkurion
před 2718 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Máš se učit tak, abys nedostával pětky. Při takových zásadních neznalostech je propadnutí jedinou možností aby sis dal příští rok pozor, případně se to přes prázdniny doučil.
2Kdo udělil odpovědi palec? iceT, Mc Merkurion
před 2718 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na středních školách učí učitelé,
o profesora by šlo na VŠ.
Známka na pololetním a/nebo výročním vysvědčení
není jen průměrem známek. Dosažený průměr je
jenom jedním z kritérií pro stanovení výsledné známky.
Průměr 4,03 (i 4,00001) je horší než dostatečný…
Neznámkuje se podle školního,
ale podle klasifikačního řádu.
_____
Zvážili všichni žáci nespokojení s hodnocením
možnost požádat o komisionální přezkoušení?
2Kdo udělil odpovědi palec? iceT, Mc Merkurion
před 2718 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dá se s tím dělat mnoho. Nejlépe tak, že na to nebudeš kašlat a naučíš se těch pár pouček a vzorečků. Hodnocení 4 znamená sice dostatečně, ale je to spíše „lepší pětka“. Styď se.
2Kdo udělil odpovědi palec? iceT, Mc Merkurion
před 2718 dny
|
0 Nominace Nahlásit |