Nedavno jsem narazila na clanek o zanedbanych detech, ktere ve svem veku,
myslim ze 4–5 let, neumely mluvit…
Je uceni se mluvit pro takove deti stejne jako pro batolata, nebo jine? Jen me
tak napadlo, ze kdyz nejaky zpusob komunikace asi maji osvojen (posunky,
zvuky…?), jak se pak uci tomu „novemu“? A je/neni nejaka hranice, od
ktereho veku uz se clovek (dite) pri zanedbani mluvit nenauci…?
Zajímavá 0 před 3261 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tady sice jde o autistické děti, ale myslím, že u zanedbaných
dětí
by postup byl alespoň na začátku stejný nebo hodně podobný.
http://www.dobromysl.cz/scripts/detail.php?id=1913
0 Nominace Nahlásit |
No tak asi když je člověk v tak pokročilém dětství, záleží na tom, jestli slyšel mateřský jazyk. Když ano, učí se mu lépe, má lepší návyky na okolní prostředí. Když ne, kvůli nějakému, třeba dlouhému pobytu v komatu od raného dětství, učí se mu mateřský jazyk hůře. Když se to zanedbá, od asi tak 10 – 13 let se to naučí těžko a možná má do konce svého života tak malou slovní zásobu, jako třeba loskuták.
0
před 3259 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2651 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1357 | |
led | 1356 | |
aliendrone | 1181 | |
zjentek | 1080 | |
Kelt | 1015 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |