Dobrý den,
je nějaký způsob jak na ČP vymáhat ztracenou obyčejnou zásilku?
..zásilka dorazila, ale nevešla se do schránky, nechal jsem si ji tedy doslat
na hlavní poštu, (jelikož tam mohu jen v sobotu), tam zřejmě take
dorazila, obdržel jsem totiž další výzvu k vyzvednutí, ale nyní se po
zásilce slehla zem. A nikdo mi není schopen říct, kde se mohla
zaseknout.
Doplňuji:
Podací lístek nemám, je to zásilka z USA (šperk), platil jsem kartou a
nyní nemám nic.. :( ..jen výzvu k vyzvednutí obyčejné zásilky..
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5372 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
obávám se, že ne. Leda byste od zásilky měl podací lístek?
… pardon, ten byste měl jako odesílatel, blbě jsem si to přečet. Ale pokud máte výzvu, měla by na jejím základě zapátrat…
0 Nominace Nahlásit |
Nějak mi nejde do hlavy, jak může někdo posílat šperk obyčejně- ne doporučeně. Nicméně pokusil bych se kontaktovat odesílatele, jestli by mohl poslat oskenovaný poštovní doklad s identifikačními údaji zásilky- dle nichž by snad bylo pátrání snažší. (Jde o internetový obchod?)
0
před 5372 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
pokud máte lístek o „vyzvednutí zásilky“,tak to by se pracovníci pošty měli hodně rychle snažit,aby tu zásilku našli,protože podle lístku prokazatelně na danou poštu dorazila,druhou věcí je jestli byla doporučeně nebo tzv.obyčejná.
0
před 5372 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
pro takové zásilky používám pobox24, vím, kdy mi zásilka přišla a vezmou i balíčky do 5kg. službu mají i jednorázovou – pobox24 mini – zaplatíš jenom 50CZK za jejich práci s převzetím zásilky, do e-mailu pak dostaneš avízo, že jim to přišlo. kdyby ti toho chodilo víc, můžeš si pronajmout i samoobslužnou schránku, 24h otevřená, tam se vejde i obálka DHL. ale stejně doporučuji nic neposílat obyčejně, není žádná garance, a dohledat se to nedá.
Zdroj: www.pobox24.cz
0
před 5360 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
No nechat si to poslat obyčejně byla hloupost, přiznávám. Ale
„doporučený“ způsob u této konkrétní položky nebyl možný
(Amazon.com). Jinak právě že pokud mám v ruce „Výzvu o uložení
zásilky“ (protože se nevešla do schránky) tak je jednoznačné, že na
poště již byla, dokonce tvrdí, že o ní ví, že tam byla). Buď si ji
musel přivlastnit někdo ze zaměstnanců, nebo ji sežrali myši.. :( :)
Dá se tedy na základě „výzvy..“ něco nárokovat případně podat
reklamaci?