Avatar uživatele
freek_zr

jak postupovat při komunikaci s pojistovnou

Ahoj, prodavačka v jídelně mi polila čajem smartphone (její chyba). Jídlena je pojištěná za hmotnou odpovednost a prý jim to mam přinést sepsaný a oni to pošlou do pojišťovny. Jde o to jestli by nebylo ideální ještě předtím poslat telefon do autorizovaného servisu abych měl papír kolik bude činit škoda apod…
Předem díky za radu ohledně ideálního postupu.
Díky.
Doplňuji:
Ještě chci doplnit, že telefonu nefunguje displej… a možná že porucha bude větší. Je to Samsung Galaxy S2.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3985 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Nemyslím, že bys měl komunikovat s pojišťovnou – to nech na zástupci „jídelny“ (nejsi partnerem pojišťovny, ze tvé pojistky se škoda hradit nebude).
Ty mu jen dodej protokol o škodě (např. fakturu ze servisu, odhad škody odhadcem…) a, případně, popis vzniku škody.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
cukrar

Nejdříve si opatřete dokument, že uznávají škodu. Poté si necháte přístroj opravit a pak budete požadovat úhradu nutných nákladů spojených s pojistnou událostí..
(ne jen samotnou opravu)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek