Ahoj, prodavačka v jídelně mi polila čajem smartphone (její chyba).
Jídlena je pojištěná za hmotnou odpovednost a prý jim to mam přinést
sepsaný a oni to pošlou do pojišťovny. Jde o to jestli by nebylo ideální
ještě předtím poslat telefon do autorizovaného servisu abych měl papír
kolik bude činit škoda apod…
Předem díky za radu ohledně ideálního postupu.
Díky.
Doplňuji:
Ještě chci doplnit, že telefonu nefunguje displej… a možná že porucha
bude větší. Je to Samsung Galaxy S2.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3951 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nemyslím, že bys měl komunikovat s pojišťovnou – to nech na
zástupci „jídelny“ (nejsi partnerem pojišťovny, ze tvé pojistky se
škoda hradit nebude).
Ty mu jen dodej protokol o škodě (např. fakturu ze servisu, odhad škody
odhadcem…) a, případně, popis vzniku škody.
0 Nominace Nahlásit |
Nejdříve si opatřete dokument, že uznávají škodu. Poté si necháte
přístroj opravit a pak budete požadovat úhradu nutných nákladů spojených
s pojistnou událostí..
(ne jen samotnou opravu)
0
před 3951 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek