Avatar uživatele
Odpovedi18

Jak mám vědět, že mi volají z reklamace?

Při reklamaci mě prodejce požádal o telefonní číslo, ale cizí čísla nezvedám (jen české) Volalo mi číslo z Bulharska a nevím zda to mám vzít. Prodejce je totiž český. Pokud bych se po měsíci co reklamaci mám nikdo neozval, lze to považovat za nedoržení lhůty pro vyřizování reklamace a mohu ihned odstoupit od smlouvy? Nikdo mě neupozornil, že třeba bude volat cizí číslo. (email po mě nechtěli) -adresu mají, takže je ještě možnost dopisu.

Zajímavá 0 před 1761 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Bobek 2

Pokud na tebe nemají e-mailovou adresu, minimálně by měli být schopni ti poslat SMS, pokud se ti nedovolali. Nemůžou od tebe čekat, že budeš 7/24 v pohotovosti na drátě, nejsi žádné call centrum, ale zákazník.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Edison

Já bych čekal ev. telefon od toho, u koho jsem reklamoval. Jistě máš i doklady s uvedením čísla a klidně bych tam zkusil zavolat. Zrovna dnes jsem telefonoval na reklamaci… Dívčica na druhém konci byla moc milá a dostal jsem info, které jsem potřeboval.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Arne1

Nesmíš být tak paranoidní. Když nechceš telefon zvedat, tak ho nemusíš mít. Je zde například spousta Slováků, kteří používají své číslo. Spousta mezinárodních firem má call centra jen v některých státech (typicky Booking.com, volá se k nim na české ale oni zpět volají z anglického nebo dánského)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nyjono

Kontaktuj toho, kde jsi reklamaci podával. Mělo by tam být tel.č., popř. jiné spojení.
Tam by ti měli podat potřebné info.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek