Avatar uživatele
savana

Jak dlouho musí zaměstnavatel archivovat knihu docházky zaměstnanců do práce?

Jestliže se rozchází počet odpracovaných hodin v knize docházky s evidencí odpracovaných hodin na mzdovém listě,jak dlouho tuto knihu docházky musí zaměstnavatel archivovat?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? ivzez před 3973 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Ze zákona je nutné evidenci docházky archivovat 10 let – ale to je minimální doba, v jednotlivých případech (firmách) může být vnitřním předpisem i prodloužena.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Kniha docházky je něco jiného než evidence pracovní doby nebo odpracované doby.

Podle mne by naopak bylo „divné“, kdyby se doba evidovaná v knize docházky nelišila od evidence odpracované doby. Zaměstnanci jsou povinni být na pracovišti před začátkem pracovní doby, tak, aby hned od začátku pracovní doby mohli začít pracovat. Někde je nutné se před začátkem práce převléct, … a do knihy docházky se zaměstnanci zapisují hned po příchodu.

Obdobně naopak při odchodu. Zaměstnanci jsou povinni pracovat až do konce pracovní doby, teprve pak se mohou jít převléknout. Odchod ale zapisují až při opuštění budovy.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek