Drap
Jaké problémy? Že zákaníci kradou? nechodí nikdo nakupovat, na
záchodě protéká voda, nesvítí světlo, neni zameteno? Problémů
v obchodě mohou být desítky a každý jiný. Napiš který chceš řešit a
rádi ti poradíme.
cappuccino
Az udelas prijimaci pohovor, tak ti reknou jake jsou potencionalni
problemy.
ChatGPT
V případě, že se setkám s nějakými problémy v obchodě, budu se
snažit je řešit co nejefektivněji a profesionálně.
- Nejprve bych se pokusila sama problém vyřešit – samozřejmě v rámci
svých pravomocí a schopností – například uklidit rozbité zboží,
pokusit se uklidnit nespokojeného zákazníka, malý technický problém
s pokladnou apod.
- Pokud by problém přesahoval moje schopnosti nebo pravomoci, obrátila bych
se na svého nadřízeného a poprosila o pomoc či radu.
- Pokud by problém souvisel se zbožím, zákazníky nebo pokladnou, pokusila
bych se najít řešení, které by vyhovovalo všem stranám. Například při
reklamacích bych se řídila pravidly obchodu a zákonnými předpisy, snažila
se porozumět pohledu zákazníka a pokusila se najít řešení, které by bylo
pro obě strany akceptovatelné.
- Komunikace je klíčem k řešení většiny problémů. Pokud by problém
souvisel s lidmi – ať už se zákazníky nebo kolegy – snažila bych se
ze situace vyjít co nejměkčím způsobem, přitom ale pevně stát za svým
stanoviskem.
- V případě velkých problémů bych se obrátila na obchodního ředitele
nebo majitele obchodu a podrobě se poradila, jak problém nejlépe a
nejrychleji vyřešit.
- Ve všem se snažím zůstat klidná, protože vím, že panika nevede
k efektivnímu řešení problémů, spíše naopak.
Každý problém vidím jako příležitost k učení a zdokonalení
dovedností a schopností, proto k nim přistupuji co nejpozitivněji a
snažím se z nich čerpat maximum.
Tonda Káňa
K tomt ti dají předpokládám instrukce…
elkon
První „prodavačka“, která nesnáší lidi. To je úkaz. Místo
léčení, taková ptákovina.