Já jsem se sice nedávno auta už zbavil, ale netuším jakou normu moje auto (r.v.1999) splňovalo. Pro Euro 0 nebo 1 by poplatky byly docela citelné, pro důchodce likvidační.
0 Nominace Nahlásit |
Pan Babiš a jeho parta zlevní od června veřejnou dopravu, tak je to asi
příprava na poplatky.
Možná si vzal doporučení ze Slovenska
používat veřejnou dopravu
jezdit na elektrokole
chodit pěšky
neb jezdit služebním vozidlem
Mám souseda má stařičké auto při měření součinitel absorce 243,
kouřivost 0,25 najede ročně jen nutně 2000 km, kolega má modernější
vypouští poloviční škodliviny ale najede dvacet tisíc ročně, tudíž
několikrát více zatíží matičku zemi.
A to máme také normy 5 – 6, ovšem ty jejich kouzelné výsledky jsou
jenom v laboratoři.
Je pravda, že bohatých se to nebude týkat a protože pan Babiš a jeho parta
řádně vyhrála volby 2,5 milionů příznivců, 3,5 milonů nešlo
k volbám ti jsou za vodou, tudíž je to absolutní většina a zbytek se
musí podvolit.
Možná si nýní uvědomíme, že miliardář nejlépe rozumí obyčejném
lidem a zlevnil veřejnou dopravu.
0
před 2420 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tohle by mě nezasáhlo nijak. Mám auto „staré“ rok a půl.
0
před 2419 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Také jsem se lekl. Auta z roku 1997 jsem se v březnu zbavil, neboť
klekla spojka a oprava již byla nerentabilní. U auta z roku 2010 ( pro mne
nové!) jsem si nebyl jistý. Ve velkém techničáku se norma euro nenachází.
Je tam ale norma EHS a je si třeba najít převodní tabulku. Naštěstí jsem
zjistil, že plní euro4!!! Ono bude stačit řešit TV a DVBT2 + H262. Navíc
většina programů bude po úplném zavedení DVBT 2 zpoplatněna !!!!
i v pozemském vysílání jako v Rakousku.
TV mám tři roky a při koupi jsem trval na tom, aby měla normu DVBT 2. Houby
platné, protože mezi tím přidali HEVC 262!!!! Dokonalé tahání peněz
z lidí.
Pokud vím, pro ČR je certifikován kodek H265, o H262 nic nevím – mohl bys uvést zdroj? Se zpoplatněním si nejsem jistý, ale někde jsem četl, že se to bude týkat jen vysílání v HD.