Elektronický podpis na potvrzení o příjmech
Požádala jsem svého zaměstnavatele o vystavení potvrzení
o zdanitelných příjmech a ten mi e-mailem zaslal verzi s elektronickým
podpisem. Pokud ho vytisknu a připojím k daňovému přiznání, přijme mi
ho finanční úřad, nebo budu muset dodat papír s reálným podpisem a
razítkem?
Děkuji
Zajímavá 0 před 2097 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To je spíše dotaz na FÚ. Ale pokud je mi známo, e-podpis slouží především pro komunikaci v e-podobě (mail, dat. schránka…)
(Myslím, že dat. schránka je autorizovaná automaticky z principu.)
Zdroj: https://www.digipodpis.cz/
Upravil/a: Edison
0
před 2097 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud podáváš DaP na FÚ, postačí přiložit fotokopii. Pokud podáváš
DaP elektronicky, např. přes stránky MF, stačí doklad vyfotit a jako soubor
přiložit k DaP.
Já to dělám tak, že soubor s vyfoceným potvrzením přiložím jako
přílohu k DaP a následně společně s potvrzením o podání
(nepodepisuji elektronicky) zašlu na místně příslušný FÚ.
0
před 2097 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek