Tento týden jsem byl v pondělí (z jistých důvodů) celý den doma. Už tak ze zvyku 2× až 3× v průběhu dne kontroluji schránku, zda není plná letáků a očekávám objednaný balíček z Číny. V úterý, co se nestalo, přistály do schránky hned dvě oznámení o uložení té samé zásilky na poště a výzvy k vyzvednutí s pondělím datem(!), kdy jsem NEBYL ZASTIŽEN doma. Na poště jsem na přepážce předložil obě oznámení a pracovnice zadala číslo zásilky z jednoho oznámení do systému. Když už chtěla zadat druhé číslo, upozornil jsem ji, že se jedná o stejnou zásilku z předchozího dne a zeptal se, proč jsem dostal oznámení až druhý den? Jako odpověď jsem obdržel pokrčení rameny a zvláštní výraz v obličeji paní za přepážkou.
Tohle se opakuje téměř dokola. Co si o tom mám myslet? Máte podobné zkušenosti?
Doplňuji:
Dnes ráno (středa) v 7:35 přišel mail, že zásilka z Číny přistála na
místím poštovním úřadu. V 10:45 se jdu podívat do schránky a..
BINGO! Je tam balíček! Jsem mile překvapen a potěšen :) Palec nahoru.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2201 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nemohu si na poštu stěžovat. Neobjednávám sice zboží v cizině, ale jen na českých stránkách, nemám žádné problémy.
Dostanu zprávu od prodejce, že zásilku odeslal, další zprávu od pošty,
že ji převzali a opravdu ji doručí.
–
Nevím, kde bydlíte, ale někde doručují zásilky 2× denně , takže mohl
být doručovatel u vás 2×, šlo zřejmě o jiného, tudíž rovněž
vložil upozornění o uložení zásilky.
To je můj názor, ale proč to tak bylo, může í odpovědět pracovník, který upozornění do schránky vložil.
Upravil/a: annas
4Kdo udělil odpovědi palec? vagra, Drap, Roman71, independent
před 2201 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Naprosto běžné. Těm lístečkům se taky říká „snaženka“ (že se přes veškerou snahhu nepoidařilo doručit). Systém funguje zhruba následovně: Balíček je naložen na rozvozové počtě a k němu předtištěná snaženka. Počťák jede a buďto dodá balíček nebo vhodí snaženku a balíček doveze na počtu. Jenže.. někdy je balíkový doručovatel snad na nějakym dobrym matroši, nebo co a normoš se na to vy…kašle… Doveze balíček i snaženku na počtu. Na počtě to ovšem NEPÁRUJÍ… Tedy opět všechno naložej a nahážou do schránek. Pak máš ve schránce balíček současně se snaženkou z předchozího dne. Aby to nebylo takhle jednoduchý, tak při přípravě dodání druhý den se asi procházej jen balíčky a zásilky které to vyžadují a domovská počta připraví další snaženky. Doručovatel to ovšem opět nekontroluje a nahází to do schránky všechno. Tedy balíček, snaženka od balíkovky z předchozíího dne a snaženka vlastní počty z téhož dne.
No a aby nebylo všem bordelům konec, tak se snadno stane, že pokud je balíček „na podpis“ a já vím, že dorazil, ale je na počtě, přidu domů, snaženka ještě nikde, tak jedu na počtu, vyzvednu si balíček… A druhý den snaženka… Někdy třeba až po několika dnech… Pak snadno nastává situace, že mi takhel má přijít povícero zásirek, tak pak tam počtěčka hledá a hledá…a pak z ní vypadne, jestli jsem si to již nevyzvedl… No.. některý prostě nelze zjistit, protože jsou jen větší, čili dokonce bez čísel.
Tak asi tak k tomu bordelu, který může být ještě větší…
3Kdo udělil odpovědi palec? Roman71, dubraro, aliendrone
před 2201 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Snažím se službám pošty vyhýbat. Je to už hezkých pár let, co pošta byla kritizována za své balíkové služby. Tehdy se to svádělo na nízký počet doručovatelů a jejich přetěžování. Princip: Doručovatel nestíhá, potřebuje urychlit pochůzku… vysere se tedy na prozvánění zákazníků, stejně v 11 dopoledne jsou všichni slušní lidé v práci a místo pokusu o předání balíku či dop. dopisu který by se musel podepisovat a ev. kontrolovat totožnost do schránky jen hodí lístek „adresát nezastižen“ a zásilky doveze na poštu. Dost to zamrzí třeba v situaci kdy si člověk připlatí za komfortnější doručení (balík do ruky apod) nebo si kvůli důležité zásilce přeplánuje program tak aby byl doma. Nedá se to ani pořádně reklamovat, protože službu objednal a zaplatil odesílatel, který může podat reklamaci. Ty jako adresát bys to musel řešit přes odesílatele ☹ Takže ve výsledku je na poště vše v pořádku, protože pošta ani neeviduje žádné reklamace.
To co popisuješ je podle mně jen další varianta toho samého.
3Kdo udělil odpovědi palec? dubraro, aliendrone, Roman71
před 2201 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já ČP nemohu přijít na jméno u několik let. Díky špatným informacím blbky za přepážkou jsem přišel o 15 000,–. Jejich praxe vhazovat do schránek lísteček, místo aby balíček předali, je bohužel dlouhodobá záležitost. Hlavně, že pořád zdražují, bastardi!
2Kdo udělil odpovědi palec? Roman71, aliendrone
před 2201 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Normalni klasicky bordel Ceske posty..
Stava se, a ne vyjimecne.
2Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, Roman71
před 2201 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Se službami ČP mám pouze kladné zkušenosti. U nás na vsi vše funguje bez problémů. Doručovatelka chodí pravidelně mezi 10–11 hod a nikdy se mi nestalo, že by došlo k nějakému problému.
0 Nominace Nahlásit |
Já ČP taky využívám, vzhledem k tomu, že si snadno nastavím prodloužení úložky, když nejsem delší dobu doma, což je u mě dost časté… a jiné doručovací služby s tímhle mívají dost problémy. Ale jak umí přes 3/4 světa přijít zásirka za dva dny do CZ, pak stráví 2 – 3 dny na celnici… to ještě pochopim… Ale proč pak jde deset dní zásilka z Prahy do Prahy přes Brno, to mi fak už mozeg nebere…
..že to nevezmou z Prahy do Prahy přes nějaké zahraniční město v EU. Mohlo by to být zajímavější :))
Annas, já bydlím v praze, dvojí doručování a přesto uměj nadělat takový bordel… že jednou po mě chtěli platbu za objednané opakované doručení.. No to jsem řval na celou počtu, co to tam maj za bordel…
Edisone, já bydlím v ústeckém kraji. Myslel jsem si, že tenhle „fenomén“ je jen u nás na severu, ale v Práglu je to ještě zajímavější, jak to tak čtu 🙂
Mimochodem, se zásilkami z českých e-shopů problém není, ale Čína má poštovné minimální nebo dokonce zdarma, což je asi ten důvod..
No… to jsem si jednou nechal něco poslat z e-shopu jen proto, že jsem nebyl doma. Jinak bych se pro to stavil. Pak bylo zajímavé zásilku sledovat: Podání, pošta 412 – jeden den > zpracování balíková pošta (asi 110) – jeden den > přeprava pošta 112 – jeden den > doručování dva dny > zásilka připravena k vyzvednutí pošta 412. Málem jsem si z toho ucvrnkl.