Dostal jsem dopis od České správy sociálního zabezpečení a zavolal jsem tam, abych zjistil podrobnosti. To, že se ozve automat, který oznamuje, že kvůli zkvalitnění budou hovory nahrávány a pak se někdo ozve, který není schopen reagovat. Tak mne přepojí, do toho opět automat, že všichni odborníci odpovídají na dotazy těch, co volali přede mnou. Čekám, poslouchám a nakonec se mnou přeruší spojení. Vím o lepším způsobu, jak přijít o peníze, než čekat u telefonu, kde se druhá strana neozývá. Co dělat? Máte podobné zkušenosti? Děkuji.
Zajímavá 0 před 1888 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nejde o přístup, prostě je hodně volajících. Je to běžná věc a nic s tím neuděláme. Někdy trvalo celé hodiny, než se mi podařilo někam dovolat. Po této zkušenosti zkouším volat v různou denní dobu a když ke spojení nedojde během pár minut, zavěsím. Pokud je to možné, radši využiju e-mail.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Osobně často používám mail. Nemusím nikde čekat a ještě dostanu písemnou odpověď, kterou si mohu uložit pro pozdější použití. V případě důležitých věcí se navíc můžete obrátit přímo na „ústředí“ (myšleno třeba ministerstvo). Samozřejmě to má jednu podmíku, a to sice, že musíte být schopen zformulovat srozumitelně svůj dotaz.
0 Nominace Nahlásit |
3Kdo udělil odpovědi palec? Kelt, nyjono, Herjulfson
před 1888 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Také dávám přednost e-mailu → nejen kvůli písemné odpovědi,
kterou si mohu uložit, ale hlavně kvůli tomu, že při psaní si spíše
uvědomím, že jsem ještě na něco zapomněla. Navíc má i ten,
od koho očekávám odpověď, možnost potřebné informace dohledat.
S automaty nenaděláte nic a na ukončení spojení bych se zkusila
zeptat svého operátora.
1Kdo udělil odpovědi palec? Herjulfson
před 1888 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek