Avatar uživatele
nyjono

Co je urážejícího nebo vulgárního na mé odpovědi?

Když se tazatele, který se ptá, jak jsme získali byt v Praze, zeptám, jestli byt nejde koupit nebo platit někomu nájem.

Vím, že si tu mnozí léčí svá ega, ale jde mi o fakta.
CO KONKRÉTNĚ uráží nebo co je vulgárního?

Dík.

Ivzez, ve zprávě se uvádí vulgární atd.
A … vy nevíte, že někdy lze odpovědět i otázkou?
Takže nemáte pravdu, dotaz byl zodpovězen a nebyl vulgární.

Zajímavá 0 před 1938 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Takhle to vypadá, že tam nic vulgárního nebylo, ale pro lepší posouzení by bylo třeba přesně znát celý text.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Tahle praxe se tu nezmění dokud do toho nezasáhnout programátoři a neupraví blbě nastavený systém hlášení. Mě takhle běžně mizí odpovědi třeba i měsíce staré, někdo si prostě občas takhle šťouhne, protože to nic nestojí 🙂

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Pepa25

Nic. Ta odpověď (formou řečnických otázek) byla pouze poněkud impertinentní (drzá). Věcně nicméně pravdivá, proto jsem jí dal také palec nahoru, pokud si dobře vzpomínám.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kazatel

Nějaká místní zlatá pizza ti něco smazala? Vítej v klubu, logiku v tom nehledej.

Ale pozoooor, žádné příkoří se ti neděje, oni jen nahlásí a spravedlivě rozhodne vždy až (naprosto nekontaktní) admin.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Tazatel se ptal, jak jsme získali byt v Praze.

Vaše odpověď nebyla vulgární, jenom jste neodpověděl na otázku.
(Docela mne překvapilo, že někdo nenapsal „Co je ti do toho“…)

Reakce na doplnění otázky:
Máte částečně pravdu dotaz nebyl vulgární, to nebyla ani Vaše odpověď.
Ale neodpověděl jste, jak jste získal byt v Praze.

Upravil/a: ivzez

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kryšpín

Nyjono zachovejte klid, já mám fuč každou druhou a specialista MUDr. Radim Uzel má názor, buď je tam málo sexu anebo přebytek nekvalitního.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Reezo

Pokud se vám to děje pravidelně, obrátil bych se asi nejspíš na admina s tím, že by bylo dobré tomu určitému člověku zablokovat možnost nahlašování " škodlivého" obsahu.

Případně by mohl admin aspoň varovat dotyčného uživatele, aby se lépe obeznámil s tím, jaký obsah je škodlivý.

Můj odhad je takový, že to dělá někdo komu záleží na bodech a nahlášením " vadné " odpovědi se zbaví konkurence.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
nyjono

V odpovědi bylo, jak se dostali k bytu mí známí. To není vulgární ani urážlivé.
A jestli jde o to, že se jedná o mé známé a ne o mně, to je už trochu hnidopyšské.
Trochu víc.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Kazatel: proč zrovna „zlatá pizza“? Nahlásit závadný příspěvek může každý. Samozřejmě sis ani nepřečetl kodex, že? Ty sám jsi často kandidátem na skrytí a následné smazání.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kazatel

Ale prd, opět odvádíš debatu od merita věci, nahlásit může každý, ale je podstatný rozdíl když po nahlášení reálně zmizí závadný příspěvek až za týden, to je již každému více méně jedno, primetime otázky je již dávno pryč. Rozhodně nemůžeš popřít, že staré otázky nejsou pro zde aktivní uživatele tahounem. Většinou si napíší své a šmitec. Vzhledem k tomu, že s adminem není možná interaktivní komunikace a jeho reálné posuzování funguje cca stylem „spustit frontu pro smazázání nahlášené dávky“ (ne, otázky tady toho panoptika většinou opravdu nečte), nediv se, že spoustě lidí z toho prostě vytečou nervy a zdejší letité mazací vědmy, mnohdy s VUMLem, začnou posléze nenávidět.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Nic neodvádím, jen jsem upozornil, že nahlašovat může každý, nejen zlatí. Ale jinak máš pravdu. Mně jednou v jednom tahu smazali přes dvacet starých otázek. To je fakt na palici.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ivzez

Ale admin je pak vrátil, ne?
Nebo aspoň většinu…

před 1938 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
led

keby ste čítali pravidlá, zistili by ste, že vaša „zlatá pizza“ môže byť aj strieborná, čím sa okruh rozširuje. Takže sa pripájam ku Keplerovi:
prečo práve „zlatá pizza“?

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

To je jistě fakt, ale neotáčel bych tu zášť na držitele zlaté pizzy, neříkám to proto že ji pod jménem mám bohužel taky, nepotřebuju tam tuhle pitomost a na nic ni není, klidně mi ji odeberte kdokoliv můžete nemá sebemenší hodnotu, krom toho, že vytváří elitářskou skupinu anonymních mazálků jejichž cenzuru nikdo dodatečně nekontroluje … ne fakt nekontroluje … a kteří mohou mazat cokoliv. To je prostě špatně, naprosto. … mám takovou myšlenku, co takhle si dát na týden voraz ? Chápete ? Generální stávka uživatelů 🙂 týden sem nevlezem , třeba se budou ptát proč ? 🙂 no třeba ne …

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ivzez

Skrývají se příspěvky nahlášené zlatými a stříbrnými.

Admin nahlášení kontroluje.
Před pár dny mi někdo skryl dvě odpovědi a další den byly zpátky.

před 1938 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

To není průchodné, tak jednotní nejsme a novým uživatelům je to šumafuk. I kdyby celý týden nebylo nic, admin si to vytapetuje sám staršími otázkami. Postupně se naplňuje můj předpoklad (asi rok – dva starý), že to tady chcípne samo od sebe. Pamatuju doby, kdy ve srovnání s jistým konkurenčním webem, co do počtu příspěvků, to bylo zhruba stejné. Dnes už je to jen zlomek.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
nyjono

Pepa25, myslím, jaká otázka, taková odpověď.
Jak jinak se dá pořídit bydlení v Praze?
Jo, ještě mě teď napadlo, postavit domek, ale to mi nepřijde moc reálný. Pro běžného člověka.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
nyjono

Keplere, přesný text je:
Koupit? To nejde? Platit někomu nájem? To taky nejde? Aspoň mí známí to tak dělají.

Toť vše 🙂

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Asi se někdo cítil dotčen logikou odpovědi. Máš pravdu: jaká otázka, taková odpověď. Mně už kolikrát smazali pro menší prkotiny.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

chcete to změnit, tlačte na to aby se zavedlo pravidlo o minimálním počtu hlášení závadné otázky či odpovědi a tím minimálním počtem by rozhodně mělo být číslo větší než 1 🙂

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ivzez

Stačilo by i jedno nahlášení.
Kdyby na ně provozovatel reagoval rychleji,
dalo by se zrušit i to skrývání.

Pokud větší počet, stačila by podle mne dvě.
Podle počtu otázek i odpovědí soudím na nižší návštěvnost
a pokud by se čekalo na třetí nahlášení, mohl by tu závadný
(míním opravdu závadný) obsah „viset“ dost dlouho.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

tři hlášení se sejdou velmi rychle, ale budiž i dvě by byl rozhodně krok správným směrem 🙂

před 1940 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

to je neprůchodné, tento web je příliš málo populární na to aby vyžadoval urgentní reakce administrátorů. V podstatě musí být zcela autonomní a 100% moderování musí být crowdsourcováno. Je ale třeba ten crowdsourcing nastavit tak aby v něm existovaly mechanismy kontroly jednotlivce, což nyní neoplatí.

před 1940 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ivzez

Souhlasím, web není příliš populární. Ovšem to je především „naše práce“. Málo zajímavých otázek a když se u jedné otázky sejdou rozdílné názory, uživatelé je vzájemně nahlásí.

Přitom by stačila troška sebereflexe, uvědomit si chybnou odpověď a příště si dát větší pozor. Jak by mohl web získat další návštěvníky, když se tu mažou správné odpovědi?

Ale i web s nepříliš vysokou návštěvností zásahy admina potřebuje. Je škoda, že reaguje s odstupem.

před 1938 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Minimálně 3 s tím že platnost jednoho konkrétního hlášení je časově omezena aby první nepřišlo v roce 2019, druhé v roce 2025 a třetí nezpůsobilo výmaz až v roce 2033 🙂 … bohužel pro místní vývojáře mission impossible.

před 1941 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ivzez

S tím nesouhlasím.
Co s otázkami porušujícími autorský zákon? Opravdu by tu měly „viset“ tak dlouho, než porušení zaregistrují další dva uživatelé?

před 1938 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek