Dobrý den, je to více jak týden, co jsme odesílali balíček do ValMezu. Vzhledem k tomu, že šlo o balík s výhrou z Aukra, začal se pán po balíku shánět, neboť mu prý ještě nedošel. Po kontrole na cpost- sledování zásilek jsme se dozvěděli, že zásilka je stále připravována k doručování. Jaké to bylo překvapení, když nám onen balík dneska došel- ale…tam, kde byl původně přelepený papír přes předchozí adresu (kdy zase přišlo něco od někoho nám), tam byla ona adresa (papír nikde) a adresa, kam jsme to posílali my, byla přeškrtnutá. Samozřejmě jsem s tím okamžítě běžela na poštu, kde jsem celou věc složitě vysvětlovala (neboť se mě pošťačka snažila odbýt tím, že je to vracečka, že to nemohlo být doručeno), než se mi na potřetí podařilo jí vnutit podací lístek, kde zjistila, že stav balíku je opravdu takový, jaký jsem říkala a nikdy Valašské Meziříčí ani neviděl. Následně mi bylo celkem v klidu oznámeno, že jí to je líto, ale že s tím nemůže nic dělat. Na moje protesty, že jsme poštovné zaplatili za doručení do Meziříčí a ne, aby se nám to vrátilo mi bylo opakováno, že ona s tím nic neudělá a že ho můžu tak leda poslat znovu. Co s tím mám dělat? Poštovné jsem si zaplatila a chyba při doručování ze strany ČP není mojí vinnou!
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4728 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Šla bych za vedoucí pošty. A nemusí to být jen pošta, kde jste
balíček podávali.
Reklamaci můžete ppodat na kterékoli poště.
Takže, pokud víte, že je někde rozumná, či rozumný vedoucí, vzala bych
balíček a podací lístek a mazala tam.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek