Na mé telefonické dotazy vždy stejná odpověď : ´´ Tento týden
stoprocentně dodáme, volat nemusíte, my se Vám ozveme sami.´´ Není
splněno jedno ani druhé, za chvíli to bude měsíc a nic se nevyřešilo. Jak
mám postupovat dál, abych se zásilky dočkala ?
Po 47 dnech byla zásilka konečně doručena.
Děkuji všem, kdo mi radili, za vaše odpovědi.
Zajímavá 0 před 1434 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zásilkovna není e-shop, je to výdejní místo, které si zvolíš ve svém městě. Takže bych se zaměřil na ten e-shop, kde sis zboží objednala. Vím, že některé e-shopy mají problémy, ale zásilkovny by měly fungovat.
4Kdo udělil odpovědi palec? Neonka, Mc Merkurion, marci1, Gonfaloniér
před 1459 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je divné. Já třeba přes zásilkovnu objednávám často a nikdy
žádné problémy, vyjímečně párkrát, kdy dodání trvalo déle, tak to
byla vždy vina eshopu, který ještě nepředal balíček zásilkovně.
Můžete napsat, že ho nechcete. Ujistěte se, kde jsou problémy – a jestli
nejsou spíš v obchodě. Zda vůbec zásilka má balík a proč jí to tak
trvá… POKUD jste se ptala přímo zásilkovny, tak vám určitě nějaký
důvod říct museli, zda mají nějaké problémy, zda už ten balík vůbec
obdrželi. Zásilkovna zpracovává balíky hned po dodání od firmy a téměř
i hned je posílá na výdejnu – je to jejich náplň práce. Není možné,
aby jim to trvalo tak dlouho.
Pokud už zásilkovna ten balík skutečně má a to delší dobu, tak s ním
možná mají nějaké problémy – ale to by měli napsat.
Vždy a opravdu vždy když má zásilkovna balík již v přepravě nebo ví
o tom, že ho má převzít, tak to píše odběrateli na email a zasílá
k němu i možnost sledování balíku – kde se právě nachází a co
s ním je.
Zjistěte si zda není lepší raději kontaktovat eshop než dopravce.
I ČP a jiní dopravci měli teď problémy, velký shon a zmatky (jako ne že
by ČP jindy neměla problémy… za mě snad nejhorší dopravce). https://www.novinky.cz/domaci/clanek/balik-neprisel-dorucovatele-na-prijemce-casto-ani-nezvoni-40342150#dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.lptag&dop_ab_variant=null&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Napiště jim vy, na email. Kolikrát je to lepší, ve zprávách jsou
(podnikyú mnohdy i vstřícnější a podávají víc informací. Alepsoň je
budete mít písemně.
Upravil/a: Gonfaloniér
0 Nominace Nahlásit |
Nejedná se o zásilku z e-shopu, kamarádka mi odeslala balíček s knížkami a hračkami pro děti.
Aha, tak to nevím. Ani jsem nevěděl, že Zásilkovna se použít pro tyto účely, místo pošty. V tom případě se stala chyba na Zásilkovně. Jak z toho ven neporadím. Snad reklamace, náhrada škody? Po telefonu se takové věci řešit neměly – jedním uchem tam a pak zapomenuto. Nedoložitelné. Zkus e-mail, tím se už zabývat musí.
To je pak jiná. Pokud to tedy odeslala a vyplnila správné údaje, tak už to zpracovává zásilkovna a asi mají nějaký problém. Proto je lepší jim napsat… kdo ví, kde ten problém je.