Avatar uživatele
Neonka

Ani za 4 týdny mi nebyla Zásilkovna schopna dodat na výdejní místo balíček. Jak postupovat dál ?

Na mé telefonické dotazy vždy stejná odpověď : ´´ Tento týden stoprocentně dodáme, volat nemusíte, my se Vám ozveme sami.´´ Není splněno jedno ani druhé, za chvíli to bude měsíc a nic se nevyřešilo. Jak mám postupovat dál, abych se zásilky dočkala ?
Po 47 dnech byla zásilka konečně doručena.
Děkuji všem, kdo mi radili, za vaše odpovědi.

Zajímavá 0 před 1393 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Zásilkovna není e-shop, je to výdejní místo, které si zvolíš ve svém městě. Takže bych se zaměřil na ten e-shop, kde sis zboží objednala. Vím, že některé e-shopy mají problémy, ale zásilkovny by měly fungovat.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Gonfaloniér

To je divné. Já třeba přes zásilkovnu objednávám často a nikdy žádné problémy, vyjímečně párkrát, kdy dodání trvalo déle, tak to byla vždy vina eshopu, který ještě nepředal balíček zásilkovně.
Můžete napsat, že ho nechcete. Ujistěte se, kde jsou problémy – a jestli nejsou spíš v obchodě. Zda vůbec zásilka má balík a proč jí to tak trvá… POKUD jste se ptala přímo zásilkovny, tak vám určitě nějaký důvod říct museli, zda mají nějaké problémy, zda už ten balík vůbec obdrželi. Zásilkovna zpracovává balíky hned po dodání od firmy a téměř i hned je posílá na výdejnu – je to jejich náplň práce. Není možné, aby jim to trvalo tak dlouho.
Pokud už zásilkovna ten balík skutečně má a to delší dobu, tak s ním možná mají nějaké problémy – ale to by měli napsat.
Vždy a opravdu vždy když má zásilkovna balík již v přepravě nebo ví o tom, že ho má převzít, tak to píše odběrateli na email a zasílá k němu i možnost sledování balíku – kde se právě nachází a co s ním je.
Zjistěte si zda není lepší raději kontaktovat eshop než dopravce.
I ČP a jiní dopravci měli teď problémy, velký shon a zmatky (jako ne že by ČP jindy neměla problémy… za mě snad nejhorší dopravce). https://www.no­vinky.cz/doma­ci/clanek/balik-neprisel-dorucovatele-na-prijemce-casto-ani-nezvoni-40342150#dop_­source_zone_na­me=hpfeed.sznhp­.lptag&dop_ab_va­riant=null&ut­m_source=www.sez­nam.cz&utm_me­dium=sekce-z-internetu
Napiště jim vy, na email. Kolikrát je to lepší, ve zprávách jsou (podnikyú mnohdy i vstřícnější a podávají víc informací. Alepsoň je budete mít písemně.

Upravil/a: Gonfaloniér

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Emefej

Ty nedělej nic. Veškeré reklamace VŽDY podává odesílatel.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1114 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Dík za info jak to dopadlo…

před 1393 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Neonka

Nejedná se o zásilku z e-shopu, kamarádka mi odeslala balíček s knížkami a hračkami pro děti.

před 1418 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Aha, tak to nevím. Ani jsem nevěděl, že Zásilkovna se použít pro tyto účely, místo pošty. V tom případě se stala chyba na Zásilkovně. Jak z toho ven neporadím. Snad reklamace, náhrada škody? Po telefonu se takové věci řešit neměly – jedním uchem tam a pak zapomenuto. Nedoložitelné. Zkus e-mail, tím se už zabývat musí.

před 1418 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Gonfaloniér

To je pak jiná. Pokud to tedy odeslala a vyplnila správné údaje, tak už to zpracovává zásilkovna a asi mají nějaký problém. Proto je lepší jim napsat… kdo ví, kde ten problém je.

před 1418 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek