Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 16.listopad 21:48

To je divné. Já třeba přes zásilkovnu objednávám často a nikdy žádné problémy, vyjímečně párkrát, kdy dodání trvalo déle, tak to byla vždy chyba obchodu, který ještě nepředal balíček zásilkovně.
Můžete napsat, že ho nechcete. Ujistěte se, kde jsou problémy – a jestli nejsou spíš v obchodě. Zda vůbec zásilka má balík a pro čjí to tak trvá… POKUD jste se ptala přímo zásilkovny, tak vám určitě nějaký důvod říct museli, zda mají nějaké problémy. Zásilkovna spracováá balíky hned po dodání od firmy a téměř i hned je posílá na výdejnu – je to jejich náplň práce. Není možné, aby jim to trvalo tak dlouho.
Pokud už zásilkovna ten balík skutečně má a to delší dobu, tak s ním možná mají nějaké problémy – ale to by měli napsat.
Napiště jim vy, na email. Kolikrát je to lepší, ve zprávách jsou (podnikyú mnohdy i vstřícnější a podávají víc informací. Alepsoň je budete mít písemně.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 16.listopad 21:55

To je divné. Já třeba přes zásilkovnu objednávám často a nikdy žádné problémy, vyjímečně párkrát, kdy dodání trvalo déle, tak to byla vždy vina eshopu, který ještě nepředal balíček zásilkovně.
Můžete napsat, že ho nechcete. Ujistěte se, kde jsou problémy – a jestli nejsou spíš v obchodě. Zda vůbec zásilka má balík a proč jí to tak trvá… POKUD jste se ptala přímo zásilkovny, tak vám určitě nějaký důvod říct museli, zda mají nějaké problémy, zda už ten balík vůbec obdrželi. Zásilkovna zpracovává balíky hned po dodání od firmy a téměř i hned je posílá na výdejnu – je to jejich náplň práce. Není možné, aby jim to trvalo tak dlouho.
Pokud už zásilkovna ten balík skutečně má a to delší dobu, tak s ním možná mají nějaké problémy – ale to by měli napsat.
Vždy a opravdu vždy když má zásilkovna balík již v přepravě nebo ví o tom, že ho má převzít, tak to píše odběrateli na email a zasílá k němu i možnost sledování balíku – kde se právě nachází a co s ním je.
Zjistěte si zda není lepší raději kontaktovat eshop než dopravce.
I ČP a jiní dopravci měli teď problémy, velký shon a zmatky (jako ne že by ČP jindy neměla problémy… za mě snad nejhorší dopravce). https://www.no­vinky.cz/doma­ci/clanek/balik-neprisel-dorucovatele-na-prijemce-casto-ani-nezvoni-40342150#dop_­source_zone_na­me=hpfeed.sznhp­.lptag&dop_ab_va­riant=null&ut­m_source=www.sez­nam.cz&utm_me­dium=sekce-z-internetu
Napiště jim vy, na email. Kolikrát je to lepší, ve zprávách jsou (podnikyú mnohdy i vstřícnější a podávají víc informací. Alepsoň je budete mít písemně.