Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 9.únor 16:53

Co je lepší, být vědcem nebo inženýrem?

Vzdělání a práce – Vysoké školy, univerzity

U nás na škole berou učitelé děti pořád na matfyz, přírodovědu a tak. To ještě chápu, horší jsou ČNB, soudy, právníci a tak, to je sice praktické, ale musí to být tak nudné. Každopádně, k mému dotazu… vždy svým kolegyním říkám, že je lepší, aby děti vzaly na ČVUT nebo VŠCHT a aby děti směřovaly tímto směrem. Jasně, nějací advokáti, ekonomové, politologové atd. musejí být, ale ne tolik. Hlavní je, aby byli inženýři, co vytvářejí praktické hodnoty a taky nějací tlumočníci (třeba jako já), kteří nabízejí verbální a jazykové schopnosti.

Co myslíte vy? Je lepší, aby děti studovaly matfyz či Přírodovědeckou fakultu a staly se magistry či PhD, anebo aby šly na technickou školu typu VŠCHT a ČVUT a staly se inženýry? Já své oblíbené studenty vedu jasným směrem…

I když nejvíce mě dostane, když občankářky, němčinářky a obdobné kolegyně přesvědčují studenty, že jejich předmět je nejdůležitější a že humanitní studia jsou důležitá. To já si myslím své, i když taktéž učím němčinu a angličtinu. Za to ale s kolegyněmi, které učí matematiku a přírodní vědy, jsem se shodl na důležitosti fyziky, chemie, biologie a IT.

Děkuju.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 9.únor 19:39

Co je lepší: být vědcem, nebo inženýrem?

Vzdělání a práce – Vysoké školy, univerzity

U nás na škole berou učitelé děti pořád na matfyz, přírodovědu a tak. To ještě chápu, horší jsou ČNB, soudy, právníci a tak, to je sice praktické, ale musí to být tak nudné. Každopádně, k mému dotazu… vždy svým kolegyním říkám, že je lepší, aby děti vzaly na ČVUT nebo VŠCHT a aby děti směřovaly tímto směrem. Jasně, nějací advokáti, ekonomové, politologové atd. musejí být, ale ne tolik. Hlavní je, aby byli inženýři, co vytvářejí praktické hodnoty a taky nějací tlumočníci (třeba jako já), kteří nabízejí verbální a jazykové schopnosti.

Co myslíte vy? Je lepší, aby děti studovaly matfyz či Přírodovědeckou fakultu a staly se magistry či PhD, anebo aby šly na technickou školu typu VŠCHT a ČVUT a staly se inženýry? Já své oblíbené studenty vedu jasným směrem…

I když nejvíce mě dostane, když občankářky, němčinářky a obdobné kolegyně přesvědčují studenty, že jejich předmět je nejdůležitější a že humanitní studia jsou důležitá. To já si myslím své, i když taktéž učím němčinu a angličtinu. Za to ale s kolegyněmi, které učí matematiku a přírodní vědy, jsem se shodl na důležitosti fyziky, chemie, biologie a IT.

Děkuju.