Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 10.duben 8:24

Proč měly ventilátory naftových Felicií jiné polohy než ventilátory těch benzinových?

Auta a doprava – Automobily

Benzinové měly polohy 1–4 s plynulou regulací mezi 0 a 1, zatímco naftové měly jen stupně 1–3 bez plynulé regulace. Proč tomu tak bylo?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 12.duben 20:26

Proč měl spínač ventilátoru naftových Felicií jiné polohy než spínač ventilátoru těch benzinových?

Auta a doprava – Automobily

Benzinové měly polohy 1–4 s plynulou regulací mezi 0 a 1 (vidět tady:http://mujweb­.cz/michal.ce­leda/auto/tla­citka.jpg), zatímco naftové měly jen stupně 1–3 bez plynulé regulace (vidět tady : https://1gr.cz/fot­ky/idnes/08/052/c­l/FDV2308cd_fe­licia1.jpg Ano, ta fotka je dost mizerná, ale je vidět, že prostřední přepínač je jiný). Proč tomu tak bylo?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 12.duben 21:45

Proč měl spínač ventilátoru naftových felicií jiné polohy než spínač ventilátoru těch benzinových?

Auta a doprava – Automobily

Benzinové měly polohy 1–4 s plynulou regulací mezi 0 a 1 (vidět tady:http://mujweb­.cz/michal.ce­leda/auto/tla­citka.jpg), zatímco naftové měly jen stupně 1–3 bez plynulé regulace (vidět tady : https://1gr.cz/fot­ky/idnes/08/052/c­l/FDV2308cd_fe­licia1.jpg Ano, ta fotka je dost mizerná, ale je vidět, že prostřední přepínač je jiný). Proč tomu tak bylo?