Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 11:36

kvalitní traťové zabezpečení, které prakticky dokáže eliminovat možnou lidskou chybu existuje, ale české dráhy a správa železnic na něj prostě nemají peníze, to je celý problém. Je to pro ně moc drahé a tak se tu místo kvalitního zabezpečení na úrovni ETCS https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/European_Tra­in_Control_Sys­tem

Havlíček sám zrušil zakázku zabezpečení několika tratí tímto systémem na počátku roku s tím že je to drahé, takže zabezpečení prostě není a jezdí se jak v Ugandě jen na dobrou víru a mobil v ruce 🙂

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 11:40

kvalitní traťové zabezpečení, které prakticky dokáže eliminovat možnou lidskou chybu existuje, ale české dráhy a správa železnic na něj prostě nemají peníze, to je celý problém. Je to pro ně moc drahé a tak se tu místo kvalitního zabezpečení na úrovni ETCS https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/European_Tra­in_Control_Sys­tem spoléháme jen na dobrou víru a mobil v ruce jak v Ugandě 🙂

Havlíček sám zrušil zakázku zabezpečení ETCS několika souprav na počátku roku s tím, že je to drahé. Tak holt čas od času budeme muset strpět nějakou tu vlakovou bouračku ospalých strojvedoucích, kteří si nestihl přes mobil předat nějakou důležitou informaci, která by jinak automatizovaně letěla přímo do řídícího počítače soupravy přes ETCS.