Odpověděl/a – 13.duben 17:24
Společnosti jako FB čí Google si s největší pravděpodobností váš nápad nekoupí, ale přivlastní si ho, a bude dělat že takový e-mail nikdy nečetla. Má-li člověk nějaký nápad měl by ho zrealizovat na svém projektu. Ale společnosti takových rozměrů se těžko budou věnovat „zlepšovákům“. Všechny tyto společností mají většinou nějaký svůj plán tzv. roadmap, a když ne, tak si vždy mohou prohledat internet co by lidé potřebovali. Většinou k tomu slouží různá komunitní fóra atd. Myslím že něco takového má i FB, ale peněžní zisk v tom pro tyto lidi opravdu není.
Odpověděl/a – 13.duben 17:31
Společnosti jako FB čí Google si s největší pravděpodobností váš nápad nekoupí, ale přivlastní si ho, a bude dělat že takový e-mail nikdy nečetla. Má-li člověk nějaký nápad měl by ho zrealizovat na svém projektu. Ale společnosti takových rozměrů se těžko budou věnovat „zlepšovákům“. Všechny tyto společností mají většinou nějaký svůj plán tzv. roadmap, a když ne, tak si vždy mohou prohledat internet co by lidé potřebovali. Většinou k tomu slouží různá komunitní fóra atd. FB má své centrum nápovědy.
Zdroj: https://www.facebook.com/help/feedback
Odpověděl/a – 13.duben 17:31
Společnosti jako FB či Google si s největší pravděpodobností váš nápad nekoupí, ale přivlastní si ho a bude dělat, že takový e-mail nikdy nečetla. Má-li člověk nějaký nápad, měl by ho zrealizovat na svém projektu. Ale společnosti takových rozměrů se těžko budou věnovat „zlepšovákům“. Všechny tyto společnosti mají většinou nějaký svůj plán tzv. roadmap, a když ne, tak si vždy mohou prohledat internet, co by lidé potřebovali. Většinou k tomu slouží různá komunitní fóra atd. Myslím, že něco takového má i FB, ale peněžní zisk v tom pro tyto lidi opravdu není.